Pages

Saturday, October 23, 2010

'Woods masih kaki perempuan'





2010/10/23

Joslyn James
Joslyn James
Bekas kekasih pemain golf buat dakwaan 

LOS ANGELES: Pelakon filem dewasa, yang juga salah seorang daripada wanita simpanan pemain golf terkenal Tiger Woods, Joslyn James, menuduh bintang sukan itu masih kaki perempuan dan gila seks selepas bercerai dengan isterinya, Elin Nordegren.
Ketika menulis di dalam blognya di laman web RadarOnline, James berkata, satu-satunya perkara yang berubah mengenai Woods sekarang ialah status beliau sebagai duda.
“Saya hairan mengapa ada orang percaya Woods sudah berubah dan menjadi ‘manusia baru’. Woods tidak pernah berubah kerana jika dia mahu berubah, dia akan berubah pada hari pertama dia mengahwini Elin,” katanya. 

Joslyn berkata, dengan status barunya sekarang Woods tidak lagi perlu memburu atau menjalin hubungan dengan mana-mana wanita secara sulit, sebaliknya ramai wanita bersedia bersamanya pada bila-bila masa. 

“Apa diharapkan ialah Woods akan menggunakan ‘perlindungan’ dalam hubungan intimnya, tetapi beliau seorang lelaki dewasa dan akan melakukan apa yang diingininya. Woods menjalin hubungan dengan berderet wanita yang ingin menumpang kemasyhurannya dan saya yakin ramai lagi yang belum diketahui,” katanya. 

Joslyn mengaku, kali pertama melihat senarai panjang teman wanita dan perempuan simpanan Woods beliau berasa amat kecewa dan terluka dengan pemain golf itu kerana sedar dirinya ditipu selama ini. 
“Bagaimanapun, saya tak marah atau cemburu dengan wanita berkenaan, kerana kami semua terbabit dengan lelaki sama dan menghadapi tempoh sukar yang sama. 

“Kami mempunyai bentuk hubungan dan matlamat yang berbeza di dalam hubungan yang dijalin bersama Woods. Bagi saya sendiri, hubungan dengan Woods memberi banyak pengajaran berguna,” katanya. 

Mengenai rakaman pita video seks didakwa dilakukan Woods dan seorang lagi wanita simpanannya Devon James, Joslyn berkata, beliau mengetahui sejak awal, bahawa rakaman video berjudul Deception Sundae itu palsu dan satu penipuan. 

“Woods tidak pernah membenarkan aksi seksnya dirakamkan melalui video, manakala Devon sendiri mempunyai masalah ketagihan dadah. 

“Mungkinkah Woods diberi dadah terlebih dulu sebelum adegan seks itu dirakam? Jika benar, perbuatan memberi dadah itu sendiri adalah satu kesalahan. Namun, saya sama sekali tidak percayakan Devon. Kenyataannya terbukti satu pembohongan. Malah, saya juga tidak percaya jika dia pernah bersama Woods. 
Devon seorang penipu, begitu juga rakaman videonya,” katanya. – Agensi

No comments: