Pages

Sunday, September 28, 2014

Pekan dipenuhi wanita rayu kehadiran lelaki bujang



PENDUDUK wanita di pekan Noiva do Cordeiro, Brazil melakukan aktiviti harian biasa termasuk bekerja di ladang untuk mencari rezeki.


BRASILIA - Pekan Noiva do Cordeiro di sini yang hanya didiami oleh kaum wanita kini merayu mana-mana lelaki bujang untuk mengunjungi pekan itu bagi menghilangkan kesunyian terutama golongan wanita yang masih bujang, lapor Metro.co.uk kelmarin.
Pekan yang terletak di tenggara Brazil itu didiami kira-kira 600 penduduk wanita dan kebanyakan mereka terdiri daripada wanita cantik yang masih muda.
Suami kepada wanita di pekan itu hanya boleh mengunjungi mereka pada setiap hujung minggu dan anak lelaki yang sudah berusia 18 tahun pula akan dihantar ke tempat lain.
Keadaan tersebut menyebabkan ramai wanita yang masih muda dan belum berkahwin sukar mencari jodoh sehingga menyebabkan mereka berasa tertekan.
Seorang penduduk, Nelma Fernandes, 23, berkata, dia berasa tertekan kerana sudah bertahun-tahun tidak bermesra dengan lelaki.
"Kami juga mengimpikan untuk jatuh cinta dan berkahwin tetapi tidak mahu meninggalkan bandar ini untuk mencari lelaki," katanya. - Agensi


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2014&dt=0829&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_06.htm#ixzz3EcT7sxyi 
Hakcipta terpelihara 

Minda seorang Yahudi Islam



“Aku dilahirkan sebagai seorang Yahudi Rusia. Perjuanganku bermula semasa aku berumur 19 tahun. Keyakinanku terhadap tuhan kerap berbolak-balik. Cita-citaku dalam hidup ini mulanya adalah nak menjadi seorang bintang rock. Aku tinggal di US dan bekerja sebagai setiausaha….. sungguh melucukan..
Suatu malam aku berjalan ke dapur, tiba-tiba ternampak satu lembaga hitam, rupanya kawan serumahku. Aku masih ingat bertanya dia “Boleh tak aku simpan vodka ini dalam peti ais?. Lepas tu kami bersalaman dan kembali ke bilik tidur. Selepas itu, kehidupan aku berubah secara tiba-tiba.

Kawan aku ini adalah seorang muslim. Dia adalah orang Islam yang pertama aku kenali. Oleh sebab terlampau kuat semangat ingin tahu aku pun bertanya kepada dia tentang Islam… Aku Tanya dia pasal sembahyang 5 waktu, perang jihad, siapa Muhammad?
Perbualan kami turut disertai bersama dengan seorang kawan Kristian kami bernama Wade. Jadi kami pun membentuk dialog antara agama Islam, Yahudi dan Kristian. Dalam sesi tersebut kami telah menemui banyak perbezaan dan persamaan.
Tanpa kusedari minatku telah bertukar daripada seks, dadah dan berpesta kepada pencarian mendalam kepada agama. Satu pencarian yang aku perlu lengkapkan. Pencarian kepada tuhan dan pencarian bagaimana untuk mengikuti perintah tuhan.
Dalam kesungguhanku mencari kebenaran, aku bertanya kepada diriku. Ok, kita mula cara mudah, ada berapa tuhan sebenarnya? Aku yakin ada satu je.. sebab kalau banyak tuhan akan jadi lemah sebab pasti berlaku perselisihan dan pergaduhan… Satu tuhan adalah keyakinanku, dan pilihanku.
Suatu ketika dulu aku buka mindaku kepada kemungkinan wujudnya tuhan. Aku analisa pandangan orang yang percaya dan tak percaya. Yang membuatkan aku menyebelahi orang yang percaya adalah ungkapan ‘setiap rekaan mesti ada perekanya’. Dengan keyakinan sedemikian dalam diriku akhirnya aku sedar dengan yakin bahwa tuhan itu wujud. Aku masa tu masih tak dapat menjelaskannya tetapi jauh dalam lubuk hatiku aku percaya.
Ketakjuban yang baru aku jumpa ni diikuti dengan rasa tanggungjawab terhadap Penciptaku. Dunia beragama kemudian menjadi tumpuanku.
Lepas tu aku bertanya pada diriku “Mana aku akan mula?” Secara lisan ada ribuan jenis kepercayaan. Aku perlu juruskan kepada hanya beberapa kepercayaan sahaja. Macam mana aku nak selesaikan masalah ini? Mula-mula cari yang percaya pada satu tuhan sahaja. Ini aku masukkan dalam kepala otakku. Tentu sekali ini logik sebab aku hanya percaya pada satu tuhan sahaja.”
Ok, lepas tu.. “ini maknanya kita tolak agama Hindu dan Buddha sebab keduanya percaya pada banyak tuhan. Jadi tinggal 3 saja agama yang ada satu tuhan iaitu Islam, Yahudi dan Kristian…. Jadi oleh sebab aku ni Yahudi aku mula dengan Judaism (Ugama Yahudi) terdapat satu tuhan, beberapa Rasul, ’10 Commandments’, Taurat, jiwa Yahudi…apa,.. apa jiwa Yahudi?
Masa aku buat kajian perkara ini menghantui fikiranku. Ceritanya ‘Jika seseorang tu dilahirkan sebagai Yahudi dia ada jiwa Yahudi dan mereka mesti menganut Judaism (agama Yahudi)’…. tunggu jap..kalau macam tu ni dah jadi diskriminasi kan? Sedangkan agama itu patut universal (menyeluruh).
Jadi tuhan juga buat jiwa Yahudi, jiwa Kristian dan jiwa Muslim dan jiwa Hindu? Aku ingat semua manusia diciptakan sama sebagai manusia? Jadi kalau seseorang itu dilahirkan dalam sesuatu agama dengan ketentuan tuhan, maka dia mesti berada dalam agama tersebut walaupun akhirnya seseorang tu mendapati agamanya sesat?…hmmm aku tak percaya ..camtu zalim tuhan..ini mustahil.
Satu hal lagi yang peliknya dalam Judaism tak ada konsep neraka…yang ada syurga je…kalau macam tu kenapa nak buat baikkan? Kenapa hidup ni tak buat dosa je? kan elok? Kalau aku takde rasa takut dengan pembalasan atas kejahatan yang aku lakukan kenapa aku perlu berlaku baik dalam hidup?
Kita teruskan..Aku dapati Christianity (agama Kristian) ok, ada satu tuhan, seorang anak, seorang bapa dan roh suci…macam mana nak kata semua ni satu tuhan 1+1+1 =3 bukan satu? Jadi macam mana yang dikatakan percaya satu tuhan?
Penjelasan lepas penjelasan, persamaan lepas persamaan dan perbandingan lepas perbandingan, analogi lepas analogi.. aku tak dapat terima konsep ini… Ok kita tengok isu lain pula…
Jesus mati disebabkan dosa kita dan dia lakukan sedemikian sebab kita telah dipenuhi dengan ‘dosa asli’. Jadi, Jesus Christ anak tuhan perlu dikorbankan untuk menyelamatkan semua orang daripada neraka dan menyembuhkan kita daripada dosa yang diberikan kepada kita oleh Adam..
Ok, kalau begitu maknanya kamu mengatakan bahawa kita dilahirkan sebagai orang yang telah sedia berdosa? Dan untuk jadi orang yang berdosa seseorang itu perlu melakukan satu dosa baru boleh jadi begitukan? Jadi kamu beritahu aku yang bayi yang baru lahir telah melakukan kesalahan berdosa? Yang ni pelik.. takkan sebab kesalahan satu orang semua manusia kena pikul dosanya? Apakah maksud pegangan sebegini? Seksa semua orang walaupun satu orang melakukan kesalahan? Kenapa tuhan buat undang-undang macam tu? Tuhan tak zalim..mustahil… tak logik… aku tak percaya.
Jadi Jesus Christ mati kerana beliau ‘mengasihi manusia’.. Nanti dulu dalam Bible disebut Jesus berkata “Bapa, kenapa aku dibuat begini?” Bermakna Jesus tak faham kenapa dia dibunuh secara kejam.. Tetapi kamu kata dia secara sukarela dikorbankan…. Walau apapun aku tetap tak dapat terima kepercayaan begini. Ok, agama selanjutnya adalah Islam….
Islam bermaksud penyerahan diri. Kepercayaan umumnya adalah satu tuhan, solat 5 waktu sehari semalam, infaqkan 2.5% zakat tahunan kepada fakir miskin, berpuasa bulan Ramadan.. dan mengerjakan Haji sekali seumur hidup jika mampu. Ok, tak ada yang sukar untuk difahami.
Tak ada yang bercanggah dengan logik akalku. Al-Quran adalah kitab mukjizat. Banyak bukti saintifik telah diperolehi daripadanya sejak 1,400 tahun yang lalu.
Ok. Islam telah melepasi tapisan awalku tentang keagamaan.. Tetapi aku ingin bertanya beberapa soalan yang mendalam tentangnya.. Adakah Islam itu menyeluruh? Ya.. semua orang boleh faham kepercayaan yang asas ini. Tiada analogi atau persamaan yang diperlukan.. Adakah ianya selaras dengan Sains? Sudah tentu.. terdapat berdozen ayat-ayat al-Quran yang menjelaskan tentang Sains moden dan teknologi.
Semakin aku membuat kajian ke atas ratusan fakta logik yang aku baca dan buat kajian, satu perkara lagi mengetuk fikiranku…yang paling utama sekali Islam.. nama agama. Aku dapati ianya disebutkan banyak kali di dalam Al-Quran.
Walau bagaimanapun, mengingat semula kajianku yang lepas. Aku tak ingat pun melihat satu perkataan Judaism di dalam ‘Old Testament” atau Christianity di dalam ‘New Testament”. Perkara ini amat besar dan mustahak. Kenapakah kita tak jumpa nama agama masing-masing dalam kitab berkenaan? Sebab… memang tidak ada nama agama dalam kitab tersebut ..Saya pun berfikir.. Judaism datang daripada perkataan “Juda” dan “ism” sementara Christinity daripada perkataan “Christ” dan ” ianity”…
Jadi siapakah Juda ini? Dia adalah ketua kabilah Hebrew ketika tuhan menurunkan wahyu kepada manusia. Jadi agama ini dinamakan daripada nama seseorang.. Ok.. kita tengok pula siapakah Jesus Christ. Dia adalah orang yang menyampaikan risalah tuhan kepada golongan Yahudi. Jadi, kesimpulannya agama ini dinamakan dengan nama manusia.
Bercanggah dengan fakta, agama Judaism dan Christinity tidak ada disebutkan dalam kitab suci mereka.. Bagi aku ini sangat pelik.. aku tak boleh terima.
Kalaulah aku jual barang dari rumah ke rumah dan aku cakap pada tuan rumah “Tuan nak beli barangan (tiada nama)? Tentu sekali jawapan logik adalah “Apakah barangan (tiada nama) ini dipanggil?.. Pasti saya takkan dapat menjual walau satu produk pun yang tiada nama, bukan ?
Menamakan sesuatu adalah perkara asas manusia menentukan objek baik secara fizikal atau bukan fizikal. Kalau agama yang hendak dianuti dan disebar kepada manusia di atas mukabumi, tentu sekali ianya mesti ada nama.
Sudah tentu sekali nama agama adalah nama yang diberikan oleh tuhan yang maha Esa? Aku yakin macam tu… tepat sekali.. Nama Judaism dan Christianity tidak ditulis dalam kitab suci mereka, manusia yang ciptakannya bukan tuhan. Kenyataan yang tuhan menurunkan agama untuk manusia ikuti tanpa nama adalah mustahil pada pendapat aku… Tak masuk akal.
Pada hujah ini, Judaism dan Christianity dah hilang kredibiliti sebagai asli, logik dan menyeluruh sebagai sebuah agama daripada pandanganku. Islam adalah hanya satu agama yang ada nama agamanya tercatat dalam kitab suci,,,, ini sangat penting dan bermakna bagiku.
Aku kini menyedari aku wajib mengikuti Islam…….kemudian aku mengucap syahadah…aku bersyukur diketemukan dengan kebenaran. Dulu aku dalam kegelapan ..kini aku dalam cahaya kebenaran..
Allahu Akbar…….

Rothschild Duta Iblis ( Bahagian II)


Alhamdulillah, kita berjumpa lagi kali ini dengan siri PENCERAHAN seterusnya berkenaan dengan bagaimana keluarga Rothschild menjadi Duta kepada IBLIS. 


Semuanya bermula dari Mayer Amschel Baur (Rothschild) yang berada di Jerman pada 1760, Mayer Amschel Baur telah melakukan perjanjian bersama Iblis untuk menjadi duta beliau dan memastikan keturunanya melaksanakan setiap rancangan Iblis dalam menguasai manusia. Mayer Amschel Baur seperti yang diketahui adalah seorang penganut Yahudi Talmud dan mempunyai kepakaran didalam bidang sihir dan magik yang dipelajarinya dari kitab Kabala Yahudi..



Dari Kitab Kabbalah itu Mayer Amschel Baur telah mempelajari cara untuk berhubung dengan Iblis dan dengan itu Dia telah berjaya berhubung Iblis dan melakukan perjanjian untuk melaksanakan tugasan serta rancangannya..Sebenarnya keluarga Rothschild adalah penyembah Iblis tetapi dengan segala tipu daya mereka telah mengaburi mata masyarakat dunia dengan melakonkan watak sebagai penganut Yahudi. Ini semua adalah tipu daya mereka agar dapat berlindung dibelakang agama Yahudi dan dapat mengunakan identitinya dalam menguasai Negara Haram Israel..



"Lucifer is very much alive, He is our god, and we are His chosen people." -Mayer Amschel Rothschild,banker 33° Scottish rite Mason n founding father of the illuminati


Kesemua Keturunan Rothschild memainkan peranan yang penting dalam melaksanakan rancangan Iblis di akhir zaman ini dan mereka merupakan ketua-ketua Rahib bagi agama Syaitan (illuminati) yang mendahului didalam ritual penyembahan terhadap tuhan mereka iaitu Iblis laknatullah..maka dengan ini Iblis dan hulu balangnya membantu keluarga Rothschild untuk menjadi keluarga yang paling kaya,berkuasa dan terpengaruh didunia agar dapat melaksanakan tugasan Iblis dengan lebih efisien..


Pada tahun 1770 Mayer Amschel Rothschild telah melaksanakan rancangan untuk menubuhkan satu kumpulan rahsia yang dinamakan sebagai illuminati dan telah melantik serta memberi kepercayaan kepada beberapa keluarga Yahudi (penyembah Syaitan) untuk melaksanakan rancangan New World Order atau lebih tepat lagi satu Order Secular yang membawa manusia jauh daripada keimanan dan ketaqwaan terhadap pencipta kita iaitu ALLAH SWT..kerana itu adalah hasrat Iblis dari awal penciptaan manusia lagi..kita dapat lihat pada hari ini bagaimana manusia telah hilang pedoman,mengabaikan fitrah kehidupan dan keimanan mereka..



"Iblis menjawab: “Kerena Engkau telah menghukum aku tersesat, saya benar-benar akan menghalang mereka daripada mengikut jalan Engkau yang lurus.”kemudian saya akan mendatangi mereka dari muka dan dari belakang mereka, dari kanan dan dari kiri mereka. Dan Engkau tidak akan mendapati kebanyakan mereka bersyukur (taat)..(Al-A'raf: 16-17)


Apakah rancangan pertama Duta Iblis ini membantu Iblis membawa keturunan Nabi Adam ke neraka Jahanam??



Senjata utama yang digunakan oleh keluarga Rothschild adalah Riba Riba Riba Dan Riba..hampir 90% penduduk dunia hari ini telah memeluk Riba ke dalam pangkuan mereka dan jikalau Umat Islam faham akan implikasi Dosa Riba ini kita pasti tidak akan dapat tidur dengan lena lagi..keluarga Rothschild dengan bijaksana telah menguasai bank of England pada tahun 1815 dan telah diarah oleh Iblis laknatullah untuk menyerang manusia terutamanya umat Islam mengenai Wahyu terakhir yang diterima oleh Nabi Muhammad SAW iaitu wahyu mengenai larangan mengamalkan RIBA..Mereka telah menubuhkan The Federal Reserve,IMF dan Bank Dunia untuk mengawal ekonomi England, Amerika Syarikat, dan seterusnya ekonomi dunia. Kita tidak terlepas dari Riba perbankan..Inilah rancangan Maha Jahat mereka tanpa kita sedari. Inilah konsep Lending Money On Interest!. Rothschild telah berjaya untuk membawa umat Islam ke neraka dengan Dosa Riba yang sangat dahsyat ini.. 




Apakah impilikasi Dosa Riba dan adakah kita hamba yang tidak beriman jikalau kita mengamalkan Riba??



“Hai orang-orang yang beriman, bertakwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman…(Al-Baqarah: 278)



Adakah anda sedar bahawa Allah SWT dan Rasulullah SAW mengistiharkan perang terhadap pengamal riba..



Oleh itu, kalau kamu tidak juga melakukan (perintah mengenai larangan riba itu), maka ketahuilah kamu: akan adanya peperangan dari Allah dan RasulNya, (akibatnya kamu tidak menemui selamat). Dan jika kamu bertaubat, maka hak kamu (yang sebenarnya) ialah pokok asal harta kamu. (Dengan yang demikian) kamu tidak berlaku zalim kepada sesiapa, dan kamu juga tidak dizalimi oleh sesiapa. (Al Baqarah: 279)



Perisytiharan perang oleh Allah SWT dan Rasul itu membawa pengertian lebih luas ,Malah peperangan ini sebagaimana diumumkan oleh Allah SWT yang paling benar kalamNya adalah diisytiharkan ke atas setiap masyarakat yang menjadikan riba sebagai asas ekonomi dan sosialnya.Dosanya sangat besar dimana dapat menghapuskan berkah daripada individu serta masyarakat, bahkan dapat mendatangkan bencana di dunia dan di akhirat.



Orang-orang yang memakan (mengambil) riba itu tidak dapat berdiri betul melainkan seperti berdirinya orang yang dirasuk Syaitan dengan terhuyung-hayang kerana sentuhan (Syaitan) itu. Yang demikian ialah disebabkan mereka mengatakan: "Bahawa sesungguhnya berniaga itu sama sahaja seperti riba". Padahal Allah telah menghalalkan berjual-beli (berniaga) dan mengharamkan riba. Oleh itu sesiapa yang telah sampai kepadanya peringatan (larangan) dari Tuhannya lalu ia berhenti (dari mengambil riba), maka apa yang telah diambilnya dahulu (sebelum pengharaman itu) adalah menjadi haknya, dan perkaranya terserahlah kepada Allah. Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka itulah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya...(Al-Baqarah: 275)


Mari kita lihat sabda Nabi Muhammad SAW mengenai Riba..


Rasulullah saw. bersabda "Apabila zina dan riba telah bermaharajalela di suatu negeri, berarti mereka telah menyediakan diri mereka untuk diseksa oleh Allah." (HR Hakim)


Jabir bin Abdillah r.a. meriwayatkan: "Rasulullah melaknat pemakan riba, yang memberi makan dengan hasil riba, dan dua orang yang menjadi saksinya." Dan beliau bersabda: "Mereka itu sama." (HR Muslim)


Rasulullah saw bersabda.: "Sungguh akan datang pada manusia suatu masa yang pada waktu itu tidak tersisa seorang pun melainkan akan makan riba; barangsiapa yang tidak memakannya maka ia akan terkena debunya." (HR Abu Daud dan Ibnu Majah)



Riba itu memiliki 73 pintu. Yang paling ringan (dosanya) adalah seperti seseorang yang berzina dengan ibunya sendiri” (HR al-Hakim dan al-Baihaqi). 
Satu dirham riba yang dimakan oleh seorang lelaki, sementara ia tahu, lebih berat (dosanya) daripada berzina dengan 36 orang pelacur” (HR Ahmad & at-Thabrani). 




Ibn Abbas r.a berkata, akan dikatakan kepada pemakan riba di hari kiamat; 
"Ambillah senjata kamu untuk berperang dengan Allah Subhanahu Wa Ta'ala kerana Allah Subhanahu Wa Ta'ala mengistiharkan atau mengizinkan perang ke atasNya kepada mereka" 




Riba sejak dahulu hingga kini merupakan alat penindasan, perhambaan, eksploitasi, kezaliman, pemerasan, penghisap darah, penjajahan dan bermacam-macam kejahatan lainnya. Semua itu bukan hanya terjadi pada peringkat individu sahaja, malah terjadi terhadap bangsa, umat dan negara. ini merupakan Rancangan Utama Ahli Jemaah Dajjal..



Kezaliman Riba Terhadap Individu dan Penjajahan Dunia



Kezaliman Riba boleh dilihat secara nyata dari peringkat sesama individu sehinggalah kepada peringkat penjajahan dunia, khususnya apa yang dilakukan oleh negara yang kuat dan kaya ke atas negara yang lemah dan miskin seperti apa yang terjadi ke atas negara-negara Dunia Ketiga. Melalui hutang dengan sistem riba, akhirnya kekayaan negara-negara Dunia Ketiga terus dirampas dan mengalir ke Institusi Jemaah Dajjal seperti IMF dan Bank Dunia, dengan hutang itu pula, negara-negara Islam dijerat dan dibonekakan dengan mudah oleh negara-negara besar.baca disini 



Penjajahan ekonomi ini seterusnya mengakibatkan kepada penjajahan fizikal yang memperolehi ketaatan negara Dunia Islam serta Negara membangun. Akibatnya kita akan sebati dan lali dengan riba sehingga jika ada orang yang tidak mengamalkan riba, orang itulah yang dianggap Asing, Pelik dan Bodoh. 



Peranan Ulama didalam Dunia Islam


Ulama yang kita miliki hari ini juga Jahil terhadap perkara ini dan tidak mempunyai ilmu pengetahuan mengenai rancangan musuh terhadap umat Islam dan jikalau ada ilmu sekali pun mereka hanya membisu,pekak dan membutakan diri.ia tersangat mendukacitakan kerana mereka juga telah kehilangan pandangan MATA HATI mereka dimana tidak mampu lagi untuk menilai dan memahami rancangan Licik musuh Islam terhadap mereka dan kita semua..Ulama pada akhir zaman ini telah ditundukkan oleh pemerintah bagi kepentingan diri mereka. Mereka telah menjual diri demi kepentingan dunia..Ulama zaman sekarang juga bukan sahaja membenarkan riba ini berlangsung dengan Fatwa-fatwa mereka tetapi juga menghalang Ulama yang Ikhlas dalam proses memberi hidayah dan petunjuk kepada umat Islam mengenai perancang musuh terhadap kita..

Pada hari ini Umat Islam sendiri seperti tidak kisah lagi mengenai Riba kerana mereka melihat bahawa Ulama yang mereka sanjungi sendiri tidak mendedahkan dan menghalang mereka dari terus terjebak ke dalam Riba. Umat Islam di zaman ini sendiri telah di brainwash oleh budaya moden yang mementingkan Materialistik seperti rumah besar,kereta besar,telifon bimbit berjenama dan barangan rumah yang berjenama..Rancangan ini juga telah dipermudahkan dengan wujudnya Kad Kredit yang membolehkan bayaran dilakukan secara ansuran dan semestinya disertakan dengan Riba..Ini juga adalah salah satu perangkap Iblis terhadap umat Islam..

Akhir sekali saya ingin memperingatkan anda semua, iaitu rancangan ini tidak berlaku secara kebetulan tetapi telah dirancang dengan rapi dan teliti oleh keluarga Rothschild selaku Duta bagi Iblis laknattullah dalam memastikan kita terutamanya Umat Islam Akhir Zaman akan menempah tiket ke neraka dengan menggunakan sistem yang telah mereka ciptakan ini (Riba)..sudah tiba masanya untuk keluarga Rothschild melaksanakan Rancangan yang paling mega mereka ke arah penubuhan sebuah kerajaan dunia (World Government) yang berpangkalan di Baitul Maqdis dengan menghambakan umat di seluruh dunia dengan sistem perbankan mereka melalui One World Currency (matawang Global)..baca disini..


Inilah yang dikatakan Riba yang telah digunakan oleh keluarga Rothschild dalam memerangkap umat Islam sedunia di akhir zaman ini..Yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari diri saya sendiri..Sekian Wasalam...

*Sumber dari adam-thehiddentruth.blogspot.com

note: Sejarah bank tidak pernah ditulis seperti dibukukan atau dibuku tekskan. Anda setuju pendapat ini?

Rothschild Duta Iblis


Assalamualaikum Saudara Saudari Penyengat sekalian ... Alhamdulillah, Kita berjumpa Jogja kali ini Dengan Siri Yang berjudul Rothschild Duta Penyengat Iblis..Disini saya minta membongkar Tentang Keluarga Yang Menjadi Duta Penyengat dan Iblis Telah Merancang Segala Rancangan Besar Untuk kewujudan Negara Haram Israel Saksikan pemerintahan Al Masih Ad-Dajjal.

Nama Keluarga Rothschild Telah ditubuhkan Pada Tahun 1776 di Frankfurt, Jerman Oleh Mayer Amschel BAUER - (lahir Pada 1743 di Frankfurt, Jerman). Mayer Amschel Bapa Penyengat lima anak laki-laki dimana Acha Telah mewujudkan rangkaian Perbankan saudagar Yang Paling Berjaya di England. (Nathan), Perancis (James), Austria (Salomon), Jerman) (Amschel) dan Itali (Carl). Bermula Sebagai peniaga syiling dan peminjam wang, Mayer Dengan cepat Kegunaan Sekarang Present Use Sebuah empayar Perbankan saudagar Swasta Yang Menjadi PIlihan Bukan Sahaja Penyengat putera Jerman iaitu Putera William, tetapi JUGA Telah Menjadi pembiaya PIlihan Saksikan kuasa-kuasa Besar di Eropah ...

Keluarga Rothschild Pada hari ini mempunyai Aset HARTA bernilai Trillion Dollar Amerika kerana ITU Nama Keluarga Acha Tidak Pernah Keluar sesama sendiri dalam Majalah Forbes Sebagai Jutawan dunia ini kerana Rothschild udah Trillionaire dan Bukan Billionaire..dengan HARTA Acha Jogja, Keluarga Rothschild Telah Merancang kesemua peperangan semenjak kurun ke 17 makin sukses lah ke hari ini ..

Keupayaan keluarga yang telah ditubuhkan salah satu dinasti perbankan swasta yang terbesar di dunia untuk mengekalkan kekayaan berahsia mereka, yang orang dalam industri tidak mengira dalam berbilion-bilion tetapi dalam trillions..The Bebas News

Mari kita lihat Wajah-Wajah kejam Acha:
                                Wajah-Wajah Rothschild dizaman Ini ..
Evelyn De Rothschild Ketua Keluarga Rothschild

Jacob Rothschild Raja Di Amerika Syarikat
David James Renรฉ de Rothschild Raja Di Perancis
Benjamin de Rothschild
Nathaniel Philip Rothschild Izinkan saya mengeluarkan dan mengawal wang negara dan saya tidak peduli siapa yang menulis Laws.- Mayer Amschel Rothschild (1744-1812), pengasas Dewan Rothschild

Peperangan peperangan YANG TELAH dibiayai Oleh Keluarga Rothschild.

1.Revolusi Perancis Pada Tahun 1789 Telah dibiayai Oleh Keluarga Rothchild Melalui agen-agen Acha di Dalam Perintah Freemason di Perancis..revolusi ini dilakukan semata udah Mata Untuk Menghapuskan Pengaruh Gereja Katolik dan monarki Raja Louis XVI Yang Menjadi duri Penyengat perintah Freemason Eropah dan meletakkan Boneka Acha sesama sendiri dalam Gereja Katolik..akhirnya perancis diisytiharkan Menjadi Sebuah Republik Pada September 1792 selepas Raja Louis XVI dihukum bunuh Oleh Ahli jemaah Dajjal Atas TERANCAM Keluarga Rothschild.

2.Peperangan Antara Duke of Wellington dan Napoleon 'Bonaparte Pada Tahun 1815 JUGA Telah dibiayai Oleh Keluarga Rothschild dan kali ini Keluarga Rothschild membiayai kedua belah pihak doa Melalui James di Perancis (Napoleon) dan Nathan di England (Duke Of Wellington) agar peperangan Jogja BOLEH mengukuhkan cengkaman Keluarga Rothschild Terhadap doa buah Negara Jogja ..

3.Revolusi Amerika udah Satu pergolakan Politik yang sah bagi Antara 1765 dan 1783 di Mana Tiga Belas Koloni di Amerika Telah berpecah Istana Empayar British dan membentuk Sebuah Negara bebas iaitu Amerika Syarikat..dan seperti Aceh Keluarga Rothschild YANG TELAH membiayai Revolusi ini..dengan menciptanya Amerika Syarikat, Keluarga Rothschild Telah Berjaya Menguasai Amerika Dengan sepenuhnya..kejayaan Yang terpenting Saksikan Sejarah Keluarga Rothschild ..

4.Pada Tahun 1917 Keluarga Rothschild Menjadi dalang di sebalik Utama Pembiayaan Revolusi Bolshevik. Tindakan Jogja Akan Berjaya meletakan komunisme Sebagai Gerakan Utama Yang dunia ini bermula di Russia..dan Rancangan INI JUGA ADALAH Untuk Menghapuskan monarki T'sar Yang Menjadi musuh Utama Kepada penguasaan Keluarga Rothschild Terhadap Negara Rusia ..

5.Perang dunia ini Pertama, ADALAH Perang  Global  Telah Berpusat Yang Yang di Eropah Bermula Pada Tahun 1914 Berlangsung makin sukses dan Tahun Ini 1918..dan Keluarga Rothschild Telah Menggunakan Kekayaanya Masjid Masjid Lombong Lombong Berlian tukulnya Untuk Melaksanakan Perang Dunia Yang Pertama Ini.perang .ini Sebenarnya dilaksanakan agar BOLEH memerangkap dan menumbangkan Empayar Uthmaniyyah.

6.Perang Dunia kedua Telah dilaksanakan Pada Tahun 1939 makin sukses 1945 dan meragut Telah bersukacita 90 JUTA nyawa dan kemusnahan teruk Yang terjadi di Jogja eropah..perang direncanakan Supaya Keluarga Rothschild BOLEH mencipta Sebuah Negara yahudi di Palestin Dengan Alasan Kaum Yahudi di Eropah Sedang ditindas dan dizalimi Oleh Hitler Masjid Jerman Yang kononya Telah membunuh 6 juta Yahudi sesama sendiri Kem Kem tahanan..Holocaust Jogja Hanya lah Satu PENIPUAN MEGA Yahudi Untuk mendapat Simpati Masjid Masyarakat dunia..Selepas Perang Dunia kedua words Lagi Perang Perang Kecil Telah berlembutlah dan Saya Yakin Keluarga Rothschild udah dalang peperangan Jogja ..

7.Pada Tahun 2001 dunia ini dikejutkan Dengan Serangan Terhadap penganas Pusat Dagangan Dunia di New York..dan Serangan Jogja Telah menyebabkan Umat Islam Telah difitnah Sebagai penganas dan dalang Serangan tersebut..tetapi Pada hakikatnya dalang sebenar Yang menyerang WTC New York udah agen perisikan Mossad dan CIA Yang dibiayai Oleh Keluarga Rothschild..Rancangan ini dilakukan agar imej Umat Islam dan Agama Islam BOLEH diburukan Dengan sepenuhnya Oleh Ahli Jemaah Dajjal di Mata dunia..dan Masjid Kejadian Jogja keseluruhan Negara Yang dikuasai Oleh Jemaah Dajjal Telah melancarkan Perang Terhadap Negara islam dimana Afghanistan dan Iraq Telah Menjadi kambing hitam nafsu Ahli Jemaah Dajjal ini..sehingga Kini Perang Jogja Masih berlangsung Untuk menghancurkan Negara Afghanistan dan Iraq secara berpuak sistematik ..

Keluarga Rothschild JUGA mempunyai Ramai Agen-agen Untuk melaksanakan Rancangan Untuk Mereka, Supaya Keluarga Rothschild BOLEH lenang dibelakang tabir.

Mari mengenali siapakan Agen-Agen Penyengat Keluarga Rothschild Yang ditugaskan melaksanakan Rancangan Untuk Keluarga Rothschild Jogja ..

1.George Soros

George Soros ADALAH Pengasas Kepada  Pengurusan Dana Soros dan Pengerusi Kepada  Open  Society  Foundations.Hartanya Dianggarkan Sebanyak 27 Billion dan Sebagai agen Rothschild Kepada IA Mempunyai Tugas Asas Untuk Melaksanakan Untuk Menggalakkan Tadbir Urus Demokratik di Setiap Memanipulasikan Negara dan dan Ekonomi Negara Restoran Hotel & Restaurant Seperti Yang Pernah Dilakukan Kepada Malaysia dan Indonesia Pada Tahun 1997 agar Negara Yang Akan diserangnya meminjam lagi daripada IMF apabila Ekonomi Negara tersebut jatuh..dia JUGA merupakan penyangak Seorang Yang Suka memporak perandakan sesebuah Negara Dengan memperalatkan Parti pembangkang Negara tersebut Dengan Wang Yang dimilikinya ..

2. David   Rockefeller

Keturunan Rockefeller Telah dilantik oleh Yang Rothschild Untuk Menjadi agennya di Amerika Syarikat agar BOLEH Menguasai Amerika Istana belakang tabir..keluaraga Rokerfeller mempunyai pelbagai perniagaan yang telah dan JUGA Aktif sesama sendiri dalam Bidang politik..Bank Keluarga Rockefeller Menguasai 25% lagi daripada all Aset 50 bank Perdagangan terbesar di Amerika dan 30% lagi daripada Semua Aset lagi daripada 50 Syarikat Insurans Terbesar dunia ini. Merupakan David Rockerfeller solat Satu Pengasas Kepada Rizab Persekutuan bank di Amerika..dia JUGA Merupakan solat Satu Arkitek Kepada  PERINTAH BARU Dunia  Yang Akan Dilaksanakan lama Lagi..Harta yang Tidak Dimilikinya ADALAH Sebanyak 80 bilion Dolar.

3. Henry A. Kissinger
Henry Kissinger merupakan Seorang Saintis POLITIK DAN Pernah menjawat Jawatan Sebagai Setiausaha Negara Amerika Syarikat, dia hendaknya merupakan agen Rothschild sesama sendiri dalam Bidang politik..Henry Kissinger merupakan dalang pembunuhan sesama sendiri perdana Zulfikar Ali Bhutto YANG TELAH menentang Ahli Jemaah Dajjal program Dengan melaksanakan menteri pakistan iaitu Nuklear .. "Kita boleh menjejaskan kestabilan kerajaan anda dan membuat contoh yang dahsyat di antara kamu. Anda akan menanggung kerugian yang besar jika anda meneruskan program Nuklear anda." Henry Kissinger kepada Zulfikar Ali Bhutto .. BACA DISINI

4. Li Ka Shing
Li Ka Shing merupakan agen Penyengat Rothschild di China YANG TELAH lama berkhidmat Penyengat Ahli Jemaah Dajjal..dia merupakan Ahli perniagaan yang telah Yang Paling kaya dan berpengaruh di Asia..keluarganya JUGA mempunyai perniagaan yang telah Aorta D. Yang merangkumi pelbagai Industri di Bupati lagi daripada 90 Negara dan hartanya dianggarkan melebihi 35 bilion Dollar..Lee Kuan Yew Masjid Singapura JUGA merupakan solat Satu cabang lagi daripada Keluarga Li ini..maka Tidak hairan lah Kenapa Singapura merupakan sekutu Israel laknatullah KUAT ..

Nama Perniagaan-perniagaan yang telah Yang dikuasai Oleh Keluarga Rothschild Yang kandungannya Khas Untuk Menguasai dunia ini ..

Syarikat Utama Yang Yang Paling Menjadi Senjata Saksikan Keluarga ADALAH Rothschild  Bank for International Settlements (BIS) Berpusat Yang di Basel Switzerland, ari .ini Tujuan Utama BIS ADALAH System dan Untuk Rendah High sistem sistem Restoran Hotel & Restaurant global Kepada Kesemua bank bank Pusat Disetiap Negara..dan Pertubuhan Yang Menjadi Alat Untuk melaksanakan agenda BIS udah Bank Rizab Persekutuan bank Amerika, dan IMF Bank Dunia..sementara ITU Keluarga Rothschild mempunyai bank di Setiap Negara kecuali Iran, Korea Utara dan Cuba, agar BOLEH memantau Perkembangan Ekonomi Links Setiap Negara ..

Rizab Persekutuan bank Amerika..apakah Peranan bank Ini..baca Disini . .. 

Syarikat Minyak Yang Terbesar Didunia ADALAH Milik Rothschild Seperti Syarikat Royal Dutch Shell, Exxon Mobil BP .. dan Keluarga Rothschild Memegang Saham Terbesar di Hampir Links Setiap Syarikat Utama dunia seperti  Monsanto, General Motors, IBM, Intel Corp, Coca  Cola, Unilever, Syarikat media Reuters dan Associated Press ..Associated Press  ADALAH media Yang Paling berpengaruh Didunia kerana .ini Memilih Syarikat dan Apakah yang Menentukan berita dunia ini Masyarakat Perlu ketahui ..


Rahsia Yang Paling Besar Yang patut diketahui oleh Yang Umat Islam Tentang Keluarga Rothschild udah seperti Pengatas di Atas, dimana Keluarga Rothschild merupakan Duta Penyengat Iblis Masjid kalangan Manusia di FELDA zaman ini..untuk mengetahuinya Sila nantikan sambungannya..Sekian Wasallam.

* Sumber Masjid  adam-Thehiddentruth.blogspot.com