Pages

Wednesday, September 21, 2011

Ahli perniagaan didakwa atur gadis untuk PM Itali



CAROLONA MARCONI


ROM - Seorang ahli perniagaan Itali, Giampaolo Tarantini didakwa telah mengatur perjalanan untuk sejumlah wanita cantik dari Britain untuk menghadiri parti Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, lapor sebuah akhbar semalam.
Seorang wanita yang berasal dari Venezuela, Carolona Marconi, 33, yang sering muncul di televisyen dalam program-program televisyen terbitan sebuah stesen penyiaran milik Berlusconi juga dikatakan terlibat sama.
Maklumat itu didedahkan dalam fail yang mengandungi lebih 100,000 intipan ke atas perbualan telefon melibatkan Tarantini dengan Berlusconi.
Fail itu menyimpan maklumat tersebut ekoran kes mahkamah yang membicarakan tuduhan terhadap lapan orang yang disyaki membekalkan pelacur untuk parti-parti Berlusconi.
Berlusconi menganjurkan parti itu di kediamannya di Rom, Milan dan Sardinia.
Maklumat itu menunjukkan bahawa Tarantini membelanjakan kira-kira £80,000 (RM394,080) dalam tempoh sembilan bulan untuk gadis-gadis menghadiri 25 parti dengan membeli tiket penerbangan dari London dan Paris menuju ke Rom.
Selain tiket penerbangan, dia juga membayar pemandu untuk menjemput para gadis yang ditempatkan di hotel lima bintang.
Dia akan membayar wanita itu melebihi £4,000 (RM19,708) untuk menghabiskan waktu malam bersama Berlusconi selain memberi mereka barang kemas. - Agensi

No comments: