Pages

Tuesday, July 10, 2012

Bantulah syria dari kekejaman Basyar

Lelaki Syria menunjukkan kecederaan yang teruk pada tangannya. 
Bandar Mati...Homs Syria
Angkara tentera Syiah di Syria
wahai kaum muslimin apa yg masih bermain di fikiran anda...adakah kita hendak melihat semua kanak2 di syiria mati dalam keadaan menyanyat hati..marilah kita sama2 berdoa untuk mereka semoga allah melepaskan apa yg mereka hadapi sekarang...ini gambar seorang kanak2 yg syahid pada hari ini...semoga allah merahmatinya...amin...
mereka ini adalah malaikat di atas muka bumi ini..dan semoga allah menjadi mereka
di syurga nanti sebagai tetamunya....
laknat basyar,laknat yahudi,laknat sekutu2 mereka ini…
mereke yg mati disisi kami(mujahidin) akan di masukkan didalam syurga allah...dan yg mati disisi meraka(tentera mafia syiah) akan dimasukkan ke dalam neraka jahannam allah subhana wa ta’ala.....
wahai kaum muslimin lihatlah apa yg berlaku di syiria sekarang...sesungguh BASYAR ASAD telah menghancurkan tempat kediaman mereka,,dan menghancurkan harta2 mereka..marilah kita sama2 berdoa untuk menghancurkan golongan yg zalim ini...
Sesungguhnya kamu dan apa yang kamu sembah, yang lain dari Allah, menjadi bahan-bahan bakaran yang dilimparkan ke dalam Neraka Jahannam; kamu (sudah tetap) akan memasukinya.
Kepada mereka yang masih menyangka bahawa Syiah mempunyai talian dengan Islam, lihatlah gambar ini.
Gambar bandar HOms yang mempunyai keluasan seperti Kuala Lumpur. Basyar dan tenteranya telah mengubah bandar ini menjadi lebih teruk dari Afghanistan
Gambar ini merupakan wajah Hamzah yang berumur 2 hari. Dilahirkan di dalam Bandar Homs yang dikepung oleh tentera rejim Basyar. Dilahirkan oleh ibunya melalui proses pembedahan dengan menggunakan alat primitif dan tradisional oleh doktor-doktor rakyat. Walaupun dengan peralatan yang serba kekurangan, ianya tidak menghalang kita dari melihat wajah anak kecil ini yang membawa harapan hari baru.
Semoga Allah memberi kemenangannya kepada rakyat.
In the name of Allah the Most Gracious, the Most Merciful.

I am writing my will and hearing the shelling sounds in Jourat Al Shayah. For Allah’s sake, my friends... don’t back down. If those demons would force Homs to surrender, all of Syria will. For Allah’s sake, don’t back down, we have Allah by our side.

Don’t be dependent on no one but Allah the Almighty because no one will help us except him. We just need to be patient.

You are true fighters and heroes. Please if you can, bury me in the Khaled Bin Al Waleed’s mosque yard.

Abou Moa’wiya June 25, 2012.
bashar mesti dilenyapkan dari muka bumi ini
!!!!!
Berapa lama lagi kita perlu berdiam diri ??
Adakah kita perlu tunggu sehingga Bashar membunuh semua anak2 kecil di Syria??
Demi Allah kamu semua akan ditanya dihadapan Allah tentang Anak2 kecil,perempuan2 dan orang2 tua yang shahid di Syria...
Dimana orang islam??
kenapa hati mereka menjadi keras seperti batu ??
mereka melihat gambar ini..kemudian menangis kemudian mereka melupakannya!!
bangang!
A little sister is concerned about her older wounded sister, while older wounded sister is trying to hide her pain in front of her little sister. This picture was taken at one of the Lebanese hospital. Sisters are from Qusair, Homs, Syria.
To: #Assad

From: #mujahidin

Sending You this with Love, Can't Wait to See you Soon!
Burung Syurga
Syahid: Hossam Anas Zoubi

............

Birds of Paradise
Martyr: Hossam Anas Zoubi
A younger brother bids his older brother farewell and makes a promise of committing to perseverance and fighting until victory is attained.

- Another Rapist Sent to Hell With his Friends.
- General Imad Mahmud Suliman (Alawit).
- Let THE WORLD KNOW, That Behind Each Muslim Sunni Woman, There is An ARMY to Protect Her.
- Pray For Your Mujahdeen Brothers in Syria "Sunnah-Lions Platoon"

*Allahu Akbar*
General. Syaban AbdulKarim Salim
- Multiple Rape and Genocide Murders
- Sent to Hell Last Night by "Sunnah-Lions Platoon"
We Will Revenge For Every woman has been Raped, And Let THE WORLD KNOW, That Behind Each Muslim Sunni Woman, There is An ARMY to Protect and Avenge Her.
-Pray For Your Mujahdeen Brothers in Syria "Sunnah-Lions platoon"

*Allahu Akbar*
As-Syahid Abdullah Al-Aqrabawi: isterinya bercerita ketika beliau sedang berada dalam keadaan nazak, aku berkata kepadanya "bergembiralah, Allah mengurniakan pada engkau Bidadari Syurga, maka beliau tersenyum sehingga meninggal dunia.."
Add caption
Keadaan ahli Mesyuarat liga Arab.
EMPAYAR UTHMANIYAH YANG TELAH PUPUS..
Sebahagian negara, rakyatnya memelihara lembu, bahkan sehingga memanjakannya, akan tetapi di SYRIA, pemimpinnya menjadikan rakyatnya sebagai lembu untuk disembelih.

Alangkah hinanya umat islam......
Barisan para syuhadah penyembelihan keluarga TO'MAH (seorang rakyat syria: semoga Allah merahmati keluarga ini). Tentera rejim Asad telah datang ke rumah keluarga ini dan membunuh seluruh lelaki , dan sebahagian besar dari anak-anak kecil di hadapan keluarga mereka dan diperkarangan rumah mereka sendiri. Hanya seorang lelaki sahaja yang dibiarkan hidup. Jenazah mereka kemudiannya terbiar di hadapan isteri dan anak-anak yang masih hidup selama sehari, dan keluarga mereka tidak dapat memindahkan jenazah ke hospital kerana seluruh bandar telah diserang dengan mortar oleh tentera rejim sepanjang hari ni (28 jun 2012)
anak kecil dibunuh
Keadaan Ahlussunnah yg dibom oleh Syiah di Al-Ahwaz Iran.
Syahrizad Al-Ja'fari anak perempuan kepada Basyar Al-Ja'fari berasal dari Iran merupakan wakil Syria di PBB , berkata kepada Basyar Al-Asad dalam emelnya:"Selepas kita menghapuskan kebangkitan rakyat di Syria, kita akan mengubah kedudukan Ka'bah dari Makkah ke Qom Iran..Basyar menjawab:hehehe.
kanak-kanak syria
3/6/2012 Ulama' ini yg bernama Ahmad Saqqar telah gugur syahid di hadapan rumahnya setelah ditembak anjing Asad..semoga rohnya ditempatkan bersama para Syuhada'.
Inilah "aktiviti" yg dilakukan oleh PBB di Syria.
Sebutir peluru yang mnembusi tangan seorang kanak2 perempuan di Homs.

4/7/2012 kanak2 Syria berumur 3 tahun bernama Husam yang badannya penuh dengan
 serpihan letupan Bom..innalillah..

No comments: