Pages

Tuesday, June 7, 2011

Berlusconi tidak serik


ROME: Perdana Menteri Itali Silvio Berlusconi masih mengadakan parti seks walaupun menghadapi perbicaraan atas tuduhan membayar perkhidmatan pelacur bawah umur.
Berlusconi, 74, dikatakan memindahkan kegiatan seks itu di kediamannya di Arcore dekat Milan ke Villa Gernetto. Rumah itu adalah kediaman rasmi Berlusconi dan digunakan oleh pelawat VIP. Berlusconi dituduh memberi wang tunai dan barang kemas sebagai bayaran khidmat seks dengan wanita pada parti sebelum ini, termasuk Karima El Mahroug yang ketika itu berusia 17 tahun.

Mendapatkan khidmat seks dengan gadis bawah 18 tahun dianggap sebagai kesalahan jenayah di Itali. Beliau juga dituduh menyalah gunakan kuasa apabila cuba membebaskan Karima daripada tuduhan mencuri.
Kes terbaru parti seks di Villa Gernetto itu timbul dalam rakaman telefon yang dilakukan dalam siasatan kes cukai terhadap pemilik pasukan Formula One, Flavio Briatore. Pita yang dihantar kepada pendakwa raya Berlusconi di Milan kemudian didedahkan kepada pihak akhbar. Terdapat perbualan antara Briatore di London dan beberapa rakannya mengenai kegiatan parti seks terbaru Berlusconi itu.

Berlusconi menafikan sebarang salah laku.

Peguamnya Niccolo Ghedini menafikan dakwaan terbaru itu dengan berkata: “Parti tidak pernah diadakan di Villa Gernetto.” - Agensi
myMetro | Berlusconi tidak serik

No comments: