Pages

Wednesday, December 15, 2010

Secret History of the Freemasons Siri 2




Secret History of the Freemasons Siri 2

Asal-Usul Freemasonry dalam bentuk video

Para pengkaji konspirasi telah mengemukakan teori berdasarkan sejarah dan manuskrip lama dan lain-lain sumber mengenai asal-usul Freemasonry. Saudara M.O telah membahagikan hasil kajian beliau kepada tiga bahagian iaitu Zaman Kuno,Zaman Pertengahan dan Zaman Moden bagi memudahkan kita memahami susur galur sejarah bermulanya penubuhan Freemasonry ini. Semua kisah sejarah Freemasons boleh anda baca di post  Freemasonry: Sejarah asal-usul penubuhan.

Pada ruangan hari ini saya ingin kongsikan kisah rahsia dan sejarah Freemasons ini dalam bentuk video pula. Ini semua adalah untuk memberikan anda semua lebih gambaran tentang penubuhan rahsia ini. Video yang saya kongsi ini adalah daripadaHistory Channel . Setelah anda memahami apa itu Mason, freemasons, freemasonry atau lain-lain lagi nama rahsia penubuhan ini maka bukalah minda anda dan fikirkan sejenak tujuan penubuhan Freemasons ini.

Moga kita tidak tergolong dan bersama di dalam gerakan Freemason ini. Semoga Allah sentiasa memberi hidayah dan melindungi kita dengan tipu-tipu dajjal ini insyaallah.
PART 1

PART 2

No comments: