Pages

Wednesday, December 15, 2010

Freemasons askar Dajjal agenda takluk dunia??

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, setelah iklan raya TV3 dihentam habis-habisan yang menyebabkan penarikan semula iklan tersebut sana-sini blogger menjadikan isu freemasons sebagai story yang menarik. Setelah ditonton iklan raya TV3 itu macam ada kebenarannya dan bagus sangatlah iklan itu ditarik balik. Banyak lagi idea kreatif lain boleh diguna pakai untuk mengambarkan perayaan yang paling utama untuk umat Islam.
 Freemasons askar Dajjal agenda takluk dunia??


Freemasons ini adalah agenda besar sekumpulan kecil manusia untuk menguasi dunia. Ada yang kata apabila Perancis tewas peperangan kepada England ketika itu Freemasons sudah mula menguasai dunia. Ada juga yang kata Amerika juga di kuasai kumpulan Freemasons mulai Presiden pertamanya sehingga ianya menguasai seluruh dunia dalam apa juga bentuk sehingga sekecil-kecil benda. Khabarnya mulai 11/9 Freemason mulai meninggalkan Amerika dan menuju Asia terutama China untuk menguasai agenda dunia. Katanya Freemasons adalah askar-askar Dajjal yang sedang mencuci pemikiran manusia supaya mudah menerima Dajjal apabila ianya keluar kelak.
Ada lebih 50 video pendedahan Freemasons telah dibuat oleh sekumpulan manusia yang sedar akan gerakan ini. Sebahagian video boleh ditonton di The Arrivals. Keunikan kumpulan ini adalah menggunakan setiap kelebihan ciptaan Allah yang tertulis dalam Al-Quran untuk mengusai dunia ini tidak seperti kita yang banyak cakap tapi no action.
Semuga perkongsian ini memberi sedikit ilmu kepada yang belum tahu. Perjuangan kita terlalu besar berbanding hanya berpolimik politik sahaja.
http://denaihati.com

No comments: