Pages

Thursday, July 21, 2011

Warkah buat Lin dari penjara


CHE KU ZAIMAH (dua dari kiri) bersama Lin dan dua lagi anaknya membaca surat Mat Haizan di Hulu Terengganu semalam.


HULU TERENGGANU – Ungkapan maaf kini tidak lekang daripada mulut Mat Haizan Mat Yassin iaitu orang yang bertanggungjawab menyebabkan wajah anaknya, Nurul Dahyatul Fazlinda cacat dan keluarganya menderita.

Malah, bapa kepada empat orang anak itu yang kini sedang menjalani hukuman penjara selama 10 tahun di Penjara Marang juga amat berharap agar wajah anak keduanya itu yang lebih mesra dengan panggilan Lin dapat dipulihkan.

Ungkapan itu dinyatakan dalam satu surat yang dihantar kepada bekas isterinya, Che Ku Huzaimah Che Ku Awang, 29, sebagai balasan selepas menerima sepucuk surat beserta gambar daripada keluarganya itu.

“Saya pinta awak supaya dapat usahakan untuk pulihkan wajah Lin semula, kasihanilah masa depannya,” katanya melalui surat yang ditunjukkan Che Ku Huzaimah ketika ditemui di rumahnya di Kampung Sekayu dekat sini semalam.

Melalui surat itu juga, Mat Haizan, 33, memberitahu, dia sihat namun rindu pada bekas isterinya itu serta anak-anak dan berterima kasih kerana Che Ku Huzaimah telah mengirim gambar dia dan anak-anak kepadanya di penjara.

Kosmo! Online - Negara

No comments: