Pages

Friday, March 4, 2011

Beyonce dermakan duit anak Gaddafi






LOS ANGELES 3 Mac - Pemenang anugerah Grammy, Beyonce Knowles (gambar) telah menderma bayaran yang diterima daripada anak lelaki Muammar Gaddafi ketika menjayakan konsert Tahun Baru kepada bantuan Haiti lebih setahun yang lalu.
Beyonce menyerahkan duit tersebut sebaik sahaja dia mengetahui Gaddafi terlibat dengan konsert di sebuah parti tertutup di St. Barts, Pulau Caribbean pada 31 Disember 2009.
"Semua bayaran kepada Beyonce atas persembahannya di parti tertutup yang diadakan di Pantai Nikki, St. Barts pada sambutan Tahun Baru 2009 didermakan kepada bantuan gempa bumi Haiti lebih setahun yang lalu.
"Sebaik sahaja mengetahui penganjur pihak ketiga berkait dengan keluarga Gaddafi, keputusan dibuat untuk menggunakan wang tersebut untuk tujuan yang baik," ujar jurucakap Beyonce, Yvette Noel-Schure yang turut menambah wang yang diserahkan termasuk bayaran kepada agensi tempahannya.
The New York Post melaporkan awal Januari tahun lalu, Beyonce menyampaikan lima buah lagu dan mengenakan seluar seksi berwarna hitam di sebuah parti yang dianjurkan oleh anak lelaki Gaddafi, Hannibal. - AFPUtusan Malaysia Online - Luar Negara

No comments: