Pages

Tuesday, August 31, 2010

Skandal Parlimen



Suatu hari, Dato Jejai seorang ahli parlimen mendapat satu panggilan telefon dari seorang perempuan iaitu Jenet.
Jenet :selamat pagi Dato Jejai
Dato Jejai :Selamat pagi, siapa disana??
Jenet : saya Jenet , yang pernah tidur bersama Dato suatu ketika dahulu
Dato; Jejai : hah???
Jenet :Kalau Dato tidak mahu rahsia kita ini terbongkar, saya mahu Dato membayar saya sebagai duit penutup mulut,
Dato Jejai :ok. baiklah. Saya akan membayarnya
Walaupun dalam keadaan terpaksa, Dato Jejai cuba berfikir, dimanakah dia pernah meniduri wanita itu. Keesokan harinya, Dato Jejai telah membayar sejumlah wang di suatu tempat yang telah ditentukan. Tetapi setelah beberapa hari kemudian Jenet telefan lagi untuk meminta wang, dan Dato Jejai terpaksa tunaikannya kerana takut rahsianya terbongkar. Setelah beberapa minggu kemudian Jenet menelefon lagi dengan menggunakan ancaman yang sama.
Setelah mambayarnya untuk kali ketiga, dengan agak terkasima, Dato Jejai cuba bertanya untuk menjawab segala persoalan dihatinya . ok lah, aku tunaikan permintaanmu tapi aku akan terkeliru. Aku cuma ingin tahu, dimanakah tempat kita pernah tidur bersama itu?
Dengan lembut Jenet menjawab :kita kan pernah tidur bersama dikerusi dalam Dewan Parlimen sewaktu mendengar Perdana Menteri kita menbentangkan Bajet 2010 .
kredit : carigold forum

No comments: