Pages

Sunday, April 25, 2010

Sub-Bahagian 2: Collin Bloodlines



Collin Bloodline

Menurut seorang penulis, Fritz Springmeir, maklumat mengenai keturunan Collin didedahkan oleh seorang bekas pengikut (bawahan) Illuminati yang meninggalkan pertubuhan Dajjal itu selepas melihat sekumpulan kanak-kanak lelaki dikorbankan dalam upacara ritual.

Pada 1955, mesyuarat wanita penyimpan rahsia (ahli mesyuarat ialah para wanita Illuminati) yang turut dihadiri keturunan Rothschild kerap diadakan sekurang-kurangnya dua kali setahun di beberapa lokasi sekitar Washington. Mesyuarat itu pula melantik keluarga Collin sebagai Grande Druid Mother dalam mengetuai mesyuarat kerana ‘kekuatan’ tradisi keluarga itu yang kerap mengadakan ritual satanis. Ritual yang dilakukan keturunan Collin adalah jauh lebih kerap jika dibandingkan dengan Rothschild atau Rockerfeller.

Malah menurut Srpingmeir lagi, kedudukan kewangan keturunan Collin pula adalah lebik baik jika dibandingkan dengan Rothschild kerana mempunyai kepakaran dalam urusniaga matawang asing dan menguasai beberapa syarikat insurans utama. Keturunan Collin pula mewarisi persalinan ritual dalam tradisi Illuminati seperti gaun hitam dan mahkota bulan. Kedudukan Collin dalam mesyuarat wanita penyimpan rahsia itu turut dibantu ahli-ahli Grande Druids Council (wanita-wanita sihir) yang terdiri daripada 13 orang

Mesyuarat wanita Illuminati itu juga turut membincangkan strategi dengan nama kod ‘The Ark of Covenant’ untuk mengambil kesempatan terhadap situasi perkembangan dunia dalam menjayakan agenda One World Government termasuk strategi-strategi jangka pendek yang akan memberi kesan jangka panjang kepada dunia. Mesyuarat khas mengenai projek rahsia The Ark of Covenant tersebut diadakan di satu lokasi di Afrika dan disertai ritual pemujaan syaitan.

Ritual tersebut dimulakan dengan ketibaan 7 kanak-kanak lelaki keturunan Illuminati berpakaian gelap mengiringi Grande Druid Mother dan semua ahli mesyuarat tunduk apabila Collin melepaskan seekor ular. Kemudian sekumpulan 7 kanak-kanak lain (mungkin diculik) dibawa masuk ke ruang ritual dan dikorbankan dengan cara menetak kapak di kepala, kemudian darah semua 7 kanak-kanak malang itu pula digunakan untuk ritual seterusnya iaitu ritual ‘penyempurnaan’ anak-anak Illuminati.

(Dalam kebanyakan kes kanak-kanak hilang dan tidak ditemui semula, ia mungkin ada kaitan dengan keperluan Illuminati untuk menjalankan ritual ini)

Anak-anak Illuminati ini menggunakan darah kanak-kanak yang dikorbankan itu sebagai dakwat untuk menulis surat sumpah setia dalam menjayakan agenda menyesatkan dunia dengan perantaraan syaitan.
Keturunan Collin juga termasuk James Collin (Illuminati Peringkat Darjah Kelapan) dan Daniel Collin (juga Peringkat Darjah Kelapan) memainkan peranan penting dalam menggerakkan beberapa pertubuhan Illuminati yang lain seperti Societas Rosicruciana, OTO, Golden Dawn dan Stella Matutina yang dianggotai golongan Elit di sekitar Amerika Utara termasuk Kanada.

Kemudian pada 1978, Yvonne Collin yang disembah seperti dewi meneruskan ‘tugas’ memimpin mesyuarat wanita penyimpan rahsia dan berterusan meneruskan ritual-ritual korban kanak-kanak selain turut meneruskan tradisi Illuminati iaitu hanya wanita daripada keturunan druids (ahli sihir) atau witches sahaja yang akan dilengkapi pengetahuan sihir dan keturunan Collin sendiri adalah pengamal sihir terhebat dalam pergerakan Illuminati.

Perlu difahami, keturunan Illuminati berbangga dengan darah warisan yang mereka warisi sejak turun temurun dari zaman Babilon (mungkin lebih awal daripada zaman Nabi Idris/Enoch) dan kebolehan tersendiri seperti sihir dan pengamalan ritual dikekalkan sehingga hari ini.

Grande Druide Master pula akan memperturunkan ilmu sihir mereka kepada anak-anak yang terpilih untuk meneruskan ritual penyembahan menurut ritual amalan Legena (isteri syaitan) yang diwarisi keturunan Collin ini, malah keturunan mereka juga menguasai banyak gereja Kristian di sekitar Virginia, Amerika.

Tidak sangsi bahawa gereja dan agama Kristian adalah hanya subjek atau bahan untuk ritual penyembahan secara teratur dan terahsia, salah seorang dalangnya adalah keturunan Collin.

Pada tempoh dua minggu selepas Ronald Reagan menjadi presiden Amerika, satu golongan Illuminati yang diketuai keturunan Collin mula membanjiri kota Washington untuk merancang pengambil alihan tampuk politik Amerika. Kumpulan ini giat merancang untuk menjadikan seorang ahli pertubuhan Bones & Skull, George Bush menjadi presiden dan seterusnya memendekkan tempoh pentadbiran Reagan. Bermula daripada saat itu, Bones & Skull menjadi semakin aktif menjalankan misi Illuminati untuk menguasai politik. Ia adalah permulaan baru kepada konsep New World Order yang berselindung di bawah demokrasi. Tidak seperti sebelum ini di mana mereka berselindung di sebalik Nazi, Komunis dan siri-siri peperangan besar.

Dalam menjayakan agenda sulit ini, Ted Bundy kemudian bekerjasama dengan Bones & Skull melalui pertolongan kuasa politik Rockerfeller, serta kuasa media yang dimiliki keluarga Bundy. Malah, mereka juga menguasai CIA, FBI dan sebagainya dalam menjayakan agenda sulit yang sudah dirancang sejak zaman-berzaman.

Beberapa ahli keluarga Collin dalam hal pentadbiran Amerika uang menjalankan misi Illuminati secara rahsia:
· Copp Collins – Terlibat dalam hal politik mellaui parti Republicans, juga terlibat dalam perdagangan petroleum melalui Bahrain Petroleum Co. Ltd pada 1950-an.
· Hugh Collins – terlibat dalam agenda Marxism.
· James Foster Collins – Perantara politik Amerika dengan Sekretariat PBB, ahli senat Suruhanjaya Atom Amerika (1946-1949) 
· Jim Collins – Penulis buku UFOs, mysticism, Uri Geller dan sebagainya.
· John Anderson Collins – Terlibat dalam usahasama Illuminati melalui Unitarians, Rosicrucians & Masons, seorang yang terlibat dalam agenda sosialis komunis sekitar 1840-an. 
· Robert DeVille Collins – ejen penyiasat dan bekerjasama dengan NATO pada 1973-1976, mengetuai pegawai-pegawai politik pada 1980-1982, pernah bertugas di Roma, Itali melalui Gereja Katolik Rom dengan mandat oleh Pope Katolik.

Ketika peristiwa Civil War di Amerika, keluarga Collin berpecah disebabkan fakor perang dan sebahagiannya menukar nama keluarga kepada Todd, Putman dan juga Bower. Bahkan keluarga Rothschild juga ada antaranya menukar nama kepada Bauer. Malah bekas presiden Amerika, Madison dan Lincoln juga mengahwini wanita dengan nama keluarga Todd untuk mengekalkan bloodline mereka. Abraham Lincoln adalah ahli Rosicrucian dan ahli Order of the Lily’s of Three dan dia mengahwini wanita Todd untuk memperoleh kuasa politik yang lebih besar daripada pengaruh keluarga Rothschild, Rockerfeller dan Onassises. 

Keturunan Collin berasal daripada bangsa Yahudi dan mula bertapak di England (atas jemputan Buckingham) pada tahun 1630-an dan seterusnya berhijrah ke Amerika (atas jemputan pemimpin-pemimpin politik Amerika) untuk menguasai politik zionis dan menjayakan agenda Illuminati.

Keturunan Collin adalah antara yang paling berkuasa dalam hal ehwal dunia dengan menjalinkan kerjasama bersama Van-Duyn, Rothschild dan lain-lain bloodline.

Pada 1897, Thomas Russel pernah menulis sebuah buku ‘Be Wise As Serpent’ berkaitan keturunan Collin yang menukar nama kepada Putman dan Putnam. Buku itu juga menceritakan mengenai keturunan Clinton yang mempunyai kaitan dengan keturunan Collin daripada salasilah Dewitt Clinton Collin (ahli Skull & Bones pada tahun 1630) di mana nama keluarga iaitu Collin digugurkan sehingga menjadikan Clinton sebagai nama keluarga. Padahal, Clinton dan Collin adalah daripada keturunan yang sama.

Bukan sahaja menukar nama kepada Clinton, Todd dan Putman, tetapi Thomas Russel turut mendedahkan keturunan Collin yang semakin besar itu juga menukar nama keluarga kepada Whitney dan Harriman. Bill Clinton (bekas Presiden Amerika) juga adalah berasal daripada keturunan Collin yang menukar nama kepada Harriman dan kemudian kepada Clinton sejak abad-abad ke 17 hingga ke abad 20.

Tidak cukup lagi, pecahan daripada keturunan Collin juga menukar nama kepada Payne dan Vanderbilts menerusi perkahwinan. Keturunan Collin yang menukar nama kepada Payne ini juga memainkan peranan dalam firma-firma Rockerfeller dan syarikat minyak Standard Oil. Pecahan generasi daripada Payne iaitu Harry Payne kemudian mengahwini Gertrude Vanderbilt pada 1896 (boleh dikatakan ia adalah perkahwinan antara sesama saudara).

Keturunan Collin juga terlibat dalam merancang melibatkan keluarga Bush (keturunan Bush adalah ahli Skull & Bones) iaitu Prescott Bush dalam politik pada dekad 1920-an. Dalam dekad itu, Averell Harriman (pecahan keturunan Collin) bersama Prescott Bush, keluarga Thyssen dan keluarga Rothschild menyumbang dana secara rahsia kepada Adolf Hitler untuk merancang Perang Dunia Kedua di mana agenda sebenar perang itu adalah untuk mewujudkan negara Israel dan Parti Bangsa Bersatu dalam pentas dunia. Ia juga adalah dua tapak akhir kepada agenda asal iaitu mempersiapkan takhta kepada Dajjal, anak syaitan yang mereka sembah.

Adolf Hitler atau keturunan Hitler adalah pecahan daripada keturunan Rothschild yang berasal dari Jerman. Keturunan Rothschild berasal dari Jerman dan kemudian berhijrah ke Amerika dan mengembangkan perniagaan ke Eropah, perjalanan keturunan Rothschild dan kaitannya dengan Hitler akan diterangkan dalam tajuk akan datang.

Malah, tabik Nazi yang kita kenal itu adalah salah satu daripada simbol pengenalan diri di kalangan Illuminati. Tabik itu digunakan pada masa itu adalah disebabkan pergerakan Illuminati masih tidak diketahui umum pada masa itu. Manakala simbol Nazi iaitu Swastika (salah satu simbol keagamaan dalam kepercayaan Hindu) yang diterbalikkan itu pula adalah mesej yang jelas mengenai pertalian Nazi dengan Illuminati. Anda juga akan lebih memahami setiap simbol yang digunakan Illuminati sebagai tanda pengenalan diri dan juga sebagai salah satu keperluan ritual dalam tajuk-tajuk akan datang. Golongan Illuminati penyembah syaitan ini biasanya menggunakan simbol-simbol agama yang diterbalikkan sebagai salah satu pengenalan diri mereka. Simbol swastika bukanlah mewakili bangsa Aryan seperti yang kita 'diberitahu', kita diberitahu seperti itu kerana mereka mahu kita berfikir seperti itu (mind control) dan jika benar ia adalah simbol mewakili bangsa Aryan yang Hitler banggakan, kenapa pula ia mesti diterbalikkan.

Menterbalikkan simbol agama adalah sama seperti menterbalikkan kepercayaan agama. Kerja menterbalikkan kepercayaan kepada tuhan adalah salah satu daripada sikap Yahudi sesat seperti yang kita tahu menerusi al-Quran. Mereka mencerca setiap agama secara terang-terangan. Malah mereka juga merancang menghina Allah menerusi agama Kristian. Dan agama Kristian yang direncanakan Paulus pula adalah pergerakan sulit lagi terancang dalam penyembahan matahari, buktinya anda akan temui dalam tajuk-tajuk akan datang. Agenda mereka sangat licik, janganlah kita terpedaya lagi dengan kerja-kerja 'the hidden hand' atau 'the shadow'. 

Semoga kebenaran akan tetap berdiri tegak dan kepalsuan tersungkur menyembah bumi...

bersambung... Insya-Allah..
posted by Konspirasi-Teoris

No comments: