Pages

Tuesday, January 26, 2010

Ayat Qursi sembuhkan penyakit

Saya ada sedikit pengalaman berkaitan fadilat Ayat Kursi. Pertama semasa ke colombo saya baca sebuah buku berkaitan ayat ini. Kawan saya yg sepatutnya menunggu di airport rupanya masuk hospital sbb banyak kahak didadanya. Saya minta dia bacakan ayat kursi 7 x kepada sebiji garam jantan dan suruh dia kumam . esoknya dia keluar hospital kerana sebaik shj kumam garam itu .dia muntah dan banyak kahak keluar Nama kawan saya itu Mohd Ghafur...

Besan saya ( arwah ) mengidap asma ..cara yg sama digunakan..doktor heran dia tak kena asma lagi ...beliau meninggal sbb sakit jantung. Sudahi pembacaan ayat kursi dgn menarik masuk Allah ...lepaskan dgn HU ..hembus kegaram ...cubalah ttpi pd hakikatnya semua kehendak Allah jua yang menamakan DiriNya sbg YA RASHID. Wallah.hu alam.

Read more: http://www.maxx.my/story.php?title=khasiat-ayat-kursi#c19#ixzz0dgKcsx6i
Under Creative Commons License: Attribution

No comments: