Pages

Monday, March 26, 2012

Anggota bomba kes samun kafe siber dicari

Kosmo! Online - Negara:




ALOR SETAR – Polis kini sedang mengesan seorang anggota bomba dan penyelamat bagi membantu siasatan berhubung kes samun sebuah kafe siber di Taman Ampang pada 13 Mac lalu.
Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Adzaman Mohd. Jan berkata, Mohd. Suphian Ali, (gambar) 36, dengan kad pengenalan 760502-11-5003 masih bebas selepas disyaki menyamun sebuah kafe siber di sini bersama dua rakannya.
Menurut beliau, dalam kejadian samun pada pukul 2.55 pagi itu, suspek bersama dua lelaki dipercayai cuba menyamun pemilik kafe siber namun gagal selepas seorang daripada dua rakannya itu berjaya ditangkap ketika bergelut dengan mangsa.
“Salah seorang daripada tiga suspek membawa parang lalu mengacukannya ke arah pemilik kafe siber itu untuk meminta wang manakala dua lagi suspek memerhatikan keadaan sekeliling.
“Semaa itu berlaku pergelutan antara mangsa dengan seorang suspek dan mangsa berjaya menahan suspek terbabit manakala dua rakannya melarikan diri,” kata beliau pada sidang akhbar selepas Majlis Sambutan Hari Polis ke-205 di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar di sini semalam

'via Blog this'

No comments: