Pages

Friday, July 15, 2011

Jimmy sanggup berkorban demi anak


IMBAS. Jimmy Shanley bersama Nursuhaila di majlis persandingan mereka di Kuala Lumpur Convention Centre pada 2 Oktober tahun lalu.


SHAH ALAM - Demi masa depan anak, pengacara, Jimmy Shanley Norjahan Saleh sanggup menjadi seorang bapa dan suami yang tidak bahagia apabila dia bercadang menarik balik kes perintah kembali taat terhadap isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy.

Jimmy, 31, membuat keputusan itu kerana tidak mahu anak sulungnya, Zahrah Shanley yang lahir pada 24 Jun lalu menjadi mangsa masalah rumah tangganya.

"Saya buat demi anak. Saya tidak kisah menjadi suami yang tidak bahagia asalkan boleh menjadi seorang bapa yang bahagia. Saya sedia berkorban," katanya ketika ditemui di luar Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam.

Sehubungan itu, dia mengambil pendekatan tunggu dan lihat apabila dimaklumkan isterinya, Nursuhaila, 25, bersedia untuk tinggal bersama selepas habis tempoh berpantang.

Terdahulu, peguam syarie yang mewakili Jimmy, Mohd. Noor Aizan Md. Idrus memohon mahkamah menangguhkan kes nusyuz dan kembali taat yang difailkan oleh anak guamnya kepada tarikh lain berikutan perkembangan terkini itu.

Kosmo! Online - Negara

No comments: