Pages

Wednesday, May 19, 2010

Temuramah bersama Preston dan Duncan

Telah banyak yang diperkatakan tentang projek-projek rahsia Amerika lewat Perang Dunia oleh pelbagai lapisan masyarakat khususnya para pengkaji, saintis dan ahli sejarah. Sepertimana pihak Jerman atau Rusia yang melakukan pelbagai ujikaji ketika perang yang makin mendesak, saintis-saintis Amerika bertungkus-lumus mencari dan mengkaji dari pelbagai sumber; hukum-hukum fizik, mekanikal, elektronik, graviti, portal masa hinggalah terpaksa merujuk kepada subjek kerohanian, kawalan minda, ajaran-ajaran mistik seluruh bangsa di dunia termasuk Sufisme dan Buddha-Tibet menjadikan apa yang mereka telah buat di Montauk ini merupakan satu misteri kemanusiaan yang mungkin terbesar dalam sejarah dunia. Kombinasi fizik (sains) dan metafizik (ajaran kerohanian) akhirnya bertembung dalam projek-projek berprofil tinggi ini. Tidak dinafikan peranan Al-Masih Ad-Dajal yang merupakan mastermind dalam penculikan manusia di semua poin pertembungan
arus panas-sejuk (terutama di Segitiga Bermuda yang termasyhur itu) untuk di jadikan tentera-tenteranya. Di bawah ini adalah temuramah dengan saksi-saksi (Preston Nichols dan Duncan Cameron) yang terselamat dari projek-projek yang digelar Philadelphia-Rainbow-Phoenix-Montauk.

-MistisOrganization



Temuramah berkenaan 'Montauk Chair' dan ujikaji Phoenix


S: Berkenaan ujikaji Montauk, anda telah berkata bahawa terowong itu (terowong ruangmasa 'wormhole') cukup besar untuk sebuah trak dipandu menerusinya, soalannya; dimana mereka pandu trak itu?

DC: Dimana mereka pandu trak itu?Baiklah, itu hanyalah gambaran untuk menyatakan yang anda boleh memandu trak menerusinya. Di sana terdapat semacam fenomena yang berkaitan sama ada ia adalah maklumat atau seseorang atau sebagainya.

PN: Tetapi yang penting, dapatkan trak di bawah tanah.

DC: ...sesuatu yang bukannya di paras bawah tanah. Ia adalah di bawah tanah yang di bawah...semua elemen ruangmasa adalah tersembunyi seperti di bawah tanah.

PN: Ia adalah kemuncak dengan struktur Delta T.

S: Berapa jauh kedalamannya?

PN: 1/4 batu, mungkin satu tempat di antara beribu kaki dan 1/4 batu. Ia adalah bawah tanah. Ini berdasarkan apa yang kami dapati. Kami tidak mempunyai buktinya.

PN: Adakah di sana ada alasan yang mengatakan ia menjadi tersembunyi seperti di bawah tanah?

PN: Alasannya berdasarkan apa yang mereka bina, lihat portal ruang masa Montauk yang pada dasarnya adalah satu artifak yang datang dari apa yang dipanggil sebuah antena Delta T. Anda boleh gambarkan ia seolah-olah satu benda yang besar diperbuat dari kayu dengan wayar dibentuk seperti ini. Inilah sebab kami memanggilnya antena Delta T. Portal itu sebenarnya muncul ditengah-tengahnya. Jika anda dapat keterangan mengenainya. Mereka mempunyai masalah untuk membinanya di atas tanah sebab mereka telah mula membuat ujian di atas tanah dari peralatan pemancar yang sangat kuat yang mana mereka menempatkan ia cukup rendah di bawah tanah yang mana di sana terdapat titik neutral terletak pada kerusi di mana Duncan pernah duduk di atasnya.

Jadi saya beranggapan bahawa mereka tidak mahukan apa jua denyutan yang kasar. Lihatlah antena ini yang menghasilkan denyutan kasar dari mudulator denyutan pemancar radar dan pada dasarnya meletakkan ia kepada fungsi Del Cross F Cross E Cross B Cross G. Yang mana bermaksud mereka pada dasarnya menjana gelombang graviti yang membentuk gelombang ruangmasa dengan sendirinya. Dan anda harus membuat satu portal ruangmasa; hanya satu dari hujungnya dapat dikawal, seperti dalam tahun 1983 anda harus membuat sambungan untuknya dimana-mana saja pada waktu yang lepas, kini atau masa depan sebagaimana yang anda inginkan. Jika saya letakkan antena itu di sini dan ditambah denyutan dari modulator denyutan di dalam sebuah pemancar radar, ia mungkin memusnahkan setiap set televisyen di dalam 50 batu di sekelilingnya. Tetapi mereka simpan benda ini jauh ke dalam bawah tanah jadi interferens elektromagnetik EMR tidak teradiasi.Mereka juga ingin menjadikannya cukup besar, saya fikir dalam 250 kaki, yang ini adalah sepuluh kaki. Saya fikir kita mempunyainya di Montauk berukuran 250 kaki ke 300 kaki. Yang ini, portal yang sebenar mungkin besar (beberapa inci) tetapi jika anda ada yang 10 kali ganda besar dan secara literal anda mempunyai sebuah portal...saya percaya portal itu bersaiz 10 hingga 20 kaki yang mereka sebenarnya mampu untuk membuatnya. Saya boleh membuat sebuah portal mungkin dalam 2 inci di sini menyebabkan antena itu lebih kecil.

Sudah pasti di atas tanah di mana terdapat masalah pembinaan yang tertentu. Dengan membuat benda itu di bawah tanah di mana mereka mempunyai pekerja-pekerja bawah tanah membuat lubang di dalam lantai dan menerusi paip dan wayar menerusi lantai itu dan ke atas dan anda tidak perlu bimbang akan angin akan merosakkannya atau sebagainya. Di sana ada sejumlah sebab ia adalah di bawah tanah.

S: Dan anda telah menyatakan ia sukar untuk dikesan?

PN: Yeah, siapa yang lihat ia dari atas udara?

S: Mereka akan naikkannya ke atas?

PN: Kebocoran Hertizan juga berkurangan jika ia di bawah tanah. Ia tidak merosakkan televisyen di Montauk. Montauk cukup jauh yang mana mereka mempunyai kuasa yang besar dan sinaran berputar yang mana mereka boleh lihat di Boston atau di Rhode Island atau Connecticut juga di New York. Dan kekuatan isyarat pada Montauk adalah sangat lemah jadi ia tidak mengganggu televisyen di Montauk. Mereka tidak mahukan kota itu huru-hara.

S: Adakah mereka gunakan semua ini untuk membina kota lagenda di Marikh?

PN: Ini maklumat yang kami terima. Kami tidak pun mampu untuk menutupnya. Ia hanyalah kenangan kepada Cameron dan Albielek. Saya tidak terlibat pada bahagian ini secara diri saya sendiri. Mereka tidaklah membina kota yang besar. Mereka hanya menjumpai satu tamadun purba yang ditinggalkan. Mereka pertama kali pergi ke Marikh dan menyedarinya dan ya, di sana telah pun ada satu tamadun pada suatu ketika dan di atas tanah terdapat puing-puing yang musnah berdebu. Tetapi mereka telah mengesan satu pepasangan yang besar di bawah tanah yang mana peralatan di sana masih menjana medan magnetik dan semacam itu yang mereka kesan dan sedar bahawa di sana masih ada mesin-mesin beroperasi di bawah tanah dan sudah pasti mereka menjelajah di sekitar Marikh dan mereka tidak dapat menggambarkan bagaimana membawa peralatan-peralatan itu ke bawah tanah dan membuat terowong ke dalamnya. Ketika Montauk mempunyai keupayaan untuk beroperasi ia menjadi kehilangan arah untuk menentukan hujung pusaran ruangmasa dari tahun 1983 menerusi apa jua masa yang mereka mahu untuk pergi di sebalik Marikh itu sendiri dan ini yang mereka buat. Dan Duncan sendiri boleh berkata apa yang dia lihat di atas Marikh.

S: Apa yang anda semua telah lakukan?

DC: Sesuatu yang baru-baru ini telah tiba-keduanya Preston dan diri saya sendiri telah menghadiri satu perjumpaan peribadi di Long Island dengan seorang lelaki yang telah diketahui berkecimpung dalam bidang UFO. Dia telah berkata; dia telah beri beberapa gambar berkaitan UFO. Dia datang dengan beberapa gambar menunjukkan bulan Phobos. Saya beranggapan ini satu pendedahan yang kukuh. Ketika saya memanggil secara fizikal, di sana adalah reaksi fizikal dan saya telah memulakannya. Selepas meluangkan sedikit masa dengannya-menyiasat ia, ia sekarang seolah-olah dari penyiasatan saya sendiri dan di luar pembacaan. Bila saya katakan saya membaca, saya secara asasnya sensitif dengan elektromagnetik dan boleh mencapai zon-zon maklumat sama ada mereka di atas skala tempatan, Akashic yang mana ia di dalam sistem domain atau di luar domain, berkembang lebih dan sebagainya.

Maklumat yang saya dapat dari luar zon maklumat adalah bahawa di sana terdapat sistem yang mana masih berada di atas Marikh. Ia pada asalnya adalah sebuah sistem jenis kristal elektronik yang mana sebahagian dari struktur pertahanan untuk sistem solar yang telah dipadamkan fungsinya (turn off). Pertahanan bermaksud untuk mengekalkan sesuatu. Ia bermaksud kita mempunyai medan-medan tenaga dan di sana adalah satu bentuk pertahanan untuk mengelakkan ancaman luar. Jika anda memikirkan tentang skala planet-planet di dalam sistem solar, jika pertahanan seperti itu dibuat, jika setiap satunya mempunyai stesen, untuk menghindarkan kejahatan atau menjaga kebijaksanaan di dalam sistem solar tetap hidup dan secara dinamik bergerak, jika ia dipadamkan di sana akan berlaku semacam penonjolan yang luar biasa. Sama ada satu dari perintah terlibat di dalam projek Montauk atau jika satu dari matlamat mereka adalah sesuatu atau sebagai satu produk, sistem pertahanan di Marikh ini adalah bermasalah dan di sana semacam ada masalah yang berkaitan adn menganggu kerananya. Ia adalah sistem yang berhubungan yang mana kami tidak dapat mengambarkan ciri-cirinya. Saya teruskan, ia hanya penerangan yang ringkas. Saya dan Albielek, menurut ingatan yang kembali segar, menyedari bahawa telah berlaku misi yang diarahkan di sana. Semacam apa yang dikatakan 'mata yang melihat' (seeing eye) Sebahagian dari tugas saya di Montauk pada asasnya semacam sistem jenis-hilang kesedaran dan sesuatu menembusi saya yang mana-bagaimana nak saya katakan-untuk kepentingan maklumat pergi ke satu-satu tempat atau sebagainya. Ia adalah salah satu dari sistem arahan jadi saya hanya boleh beritahu anda pada fungsi yang paling mudah terhadap apa yang terjadi. Pada dasarnya saya di sana hanya untuk memerhatikan. Pada dasarnya ia berukuran 300 atau 400 kaki di bawah tanah ditambah sistem jenis lubang yang besar. Di sana seolah-olah ada terdapat rujukan yang melambangkan sesuatu. Frekuensi yang berton. Ia tidak perlukan satu penjana, tetapi semacam frekuensi yang bertindak, hampir kepada suatu rencana yang bijak oleh satu pihak. Ia adalah sebahagian dari tugas saya untuk pergi dan menyiasat apa yang terjadi. Jadi terdapat lebih atau sekurang-kurangnya dua perkara yang saya nampak.

S: Adakah anda telah kembali ke masa lepas?Dan melihat satu tamadun di Marikh?

DC: Tidak,tidak. Bukan saya seorang sahaja. Dengan Al (panggilan untuk Albielek). Saya hanya mempunyai 5 atau 6 misi yang spesifik yang mana saya terlibat di dalamnya, sebagai sebahagian dari apa yang saya ingat. Apa yang dibuat oleh Al saya tidak tahu. Sehingga baru-baru ini saya telah pun menafikan apa jua perkaitan dengan Eksperimen Philadelphia atau Montauk atau masalah yang berkaitan kerana satu sistem penafian di dalam diri saya sendiri jadi sekarang saya bergerak ke depan dan cuba untuk belajar dan mendidik diri saya jadi saya dapat lebih maklumat sebagaimana yang kita bincangkan ini.

S: Adakah 'Wajah di atas Marikh' (face on Mars) mempunyai fungsi disebaliknya?

DC: Ia adalah satu soalan yang baik. Saya tidak pernah tahu akannya. Saya hanya mengagak. Montauk bertanggungjawab memelihara dan mempengaruhi kesedaran kepada Bumi. Itu satu dari keutamaan, mungkin, alatan untuk bekerja bagi memelihara dan mengawal orang.

PN: Dari maklumat yang saya ingat dari pembacaan yang anda katakan bahawa ia pada dasarnya sebuah pertahanan untuk sistem solar kita. Sistem Marikh telah melindungi kita dengan baik. Itu adalah perkara pertama mereka mematikannya jadi mereka dapat ke dalam.

DC: Ia mengandungi makna tertentu.

S: Jadi jika mereka mempunyai ia terpasang sebelum Projek Montauk kemudian ia dimatikan ketika Projek Montauk.

PN: Seseorang dari Projek Montauk telah pergi menerusi portal yang mana dari ruang titik A ke ruang titik B di masa nyata. Perkara pertama yang mereka buat ialah mematikan ia. Mereka menggodam sistem pertahanan itu dan mematikannya. Mungkin mereka mempunyai kunci untuk mematikannya. Saya tidak tahu. Saya bukanlah sebahagian dari projek itu. Saya hanyalah seorang lelaki yang bekerja dalam bidang elektronik untuk projek itu. Saya tidak terlibat dengan sesiapa yang pergi ke sana. Saya tidak percaya saya pergi ke tempat yang khusus dalam waktu.

BERSAMBUNG.........

No comments: