Pages

Wednesday, February 3, 2010

Suami takde nafsu…Apa patut buat?

March 04, 2009 By: PakarHowTo Category: Panduan

Saya ada menerima satu lagi email dari pembaca setia blog pakarhowto.com ini (dikenali sebagai ‘puan S’) yang meminta saya kongsikan masalah rumahtangga yang beliau hadapi. Beliau meminta jasa baik semua pembaca blog ini untuk memberikan pandangan dan nasihat berhubung masalah yang dihadapinya.

suami tak cinta, isteri tertekan

Berikut ini saya ‘copy & paste’ kandungan email beliau kepada saya ;

salam….
untuk maklumat anda, saya dah 9 bulan berumahtangga.
tapi adakalanya tertekan dgan sikap suami..
kdg2 nak bersama pun sya sebagai isteri yang mulakan…
sepanjg kami kahwin dia tak pandai ‘memulakan’…, maksudnya meminta @ bermanja…
sdgkan kami kahwin bkn atas dasar family…
kdg2 jika sebulan tak ‘bersama’, sya perhatikan suami sya seperti tak mencari2 saya…
kdg2 nak bermanja,mesra2 sambil tonton tv pun dia boleh marah…
kdg2 sya rasa dia seperti tak normal,takde hati,takde nafsu..
tapi why dia pilih sya sebagai suri…
so camner nak dpt anak?? usaha lgsung takde…
kdg2 batin sya terseksa…jiwa sya tertekan lagi2 sume sibuk tanya bila lagi nak timang anak…
so apa patut sya buat…patut ker sya minta dilepaskan??
Dah pelbagai cara sya buat…tawan hati, jaga penampilan, segala2nya…
tapi tak berkesan…tolonglah saya…

No comments: