Pages

Sunday, May 6, 2012

Ejen rahsia AS takut polis

myMetroEjen rahsia AS takut polis:


BOGOTA: Seorang daripada pelacur yang menjadi tumpuan dalam skandal seks ejen Perkhidmatan Rahsia AS baru-baru ini, tampil menceritakan pengalamannya, semalam.
Selepas sekian lama menyembunyikan diri, Dania Suarez, muncul untuk ditemu bual stesen Radio W dan Carocol TV.

Menurut Dania, 24, ejen keselamatan yang sepatutnya mengawal keselamatan Presiden Barack Obama dalam lawatan ke Colombia kelihatan “sangat mabuk.” Katanya, dia juga boleh melihat semua kandungan dalam bagasi ejen terbabit kerana ia dibiarkan terbuka.
“Jika saya seorang pengintip, dokumen dalam bagasi itu mudah saja dicuri,” katanya.

Diana berkata, dia bertemu dengan ejen terbabit - dikenali sebagai Arthur Huntington - di sebuah disko di Cartagena ketika mereka menari bersama.

“Dia tak pandai menari, dan saya mula meraba-raba tubuhnya,” katanya. Berdasarkan pemerhatiannya, Diana yakin Huntington tidak berniat mencari pelacur di disko berkenaan.
Katanya, apabila pulang ke bilik hotel, Huntington tertidur.

Bagaimanapun, Diana enggan menjawab soalan sama ada dia mengadakan hubungan seks dengan ejen terbabit.
“Jika saya menjawab soalan ini, kamu akan tahu apa yang berlaku,” katanya. Apabila terjaga semula, kata Diana, Huntington berasa dia tidak layak membayar upah kepada pelacur itu kerana tidak sedar apa yang berlaku sebelumnya.

Keadaan itu menyebabkan mereka bertengkar mengenai nilai bayaran yang perlu diselesaikan. Kata Diana, dia tidak menganggap dirinya pelacur, sebaliknya sekadar peneman.

“Pelacur adalah wanita kelas lebih rendah yang hanya mampu tinggal di rumah tumpangan,” katanya.

Dia juga mengesahkan ejen itu pada awalnya menawarkan upah AS$30 (RM90) kepadanya sehingga mereka bertengkar hebat di pintu bilik.

Kekecohan itu memaksa kakitangan hotel berkenaan memanggil polis untuk membantu meredakan keadaan tetapi Huntington merayu pihak berkuasa tidak dibabitkan.

Selepas beberapa ketika, mereka mengumpul wang berjumlah AS$250 (RM760) sebagai bayaran untuk Diana.

Huntington kini tidak lagi berkhidmat dengan agensi keselamatan itu atas sebab-sebab tertentu. - ABCN

No comments: