Pages

Wednesday, March 14, 2012

‘Kami tak putus harap’

myMetro | ‘Kami tak putus harap’:SEDIH...Chandramohan dan isteri masih mencari Nisha.
SEDIH...Chandramohan dan isteri masih mencari Nisha.
KUANTAN: “Kami harap, apa yang berlaku ke atas Dirang (Nurul Nadhirah Abdullah) tidak berlaku ke atas anak kami walaupun hingga kini, anak kami itu belum ada khabar berita,” kata G Chandramohan, 26, yang masih lagi tertanya-tanya nasib anaknya, Nisha, dua tahun, yang dilaporkan hilang pada 4 Jun 2010 dan belum ditemui hingga kini.
Harapan serupa turut diluahkan Lee Chee Keong, 35, bapa Lee Xin Ru, dua tahun, yang hilang sejak 21 September 2010 dan insiden menyayat hati yang berlaku ke atas Dirang membuatkan Chandramohan dan Lee tidak senang duduk.

“Sekurang-kurangnya mereka (keluarga Nurul Nadhirah) tahu apa yang terjadi kepada kanak-kanak itu sedangkan saya masih tidak mengetahui nasib Nisha. Walaupun isteri saya bakal melahirkan anak kedua kami bulan depan, namun ia tidak dapat menggantikan Nisha dan kami tetap merindui keletahnya,” katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.
Katanya, walaupun polis sudah menghentikan gerakan mencari anak sulungnya itu, dia dan isterinya, Wong Lai Lan, 23, masih tetap meneruskan usaha mencari Nisha.

Nisha dilaporkan hilang selepas dibawa bersiar-siar oleh nenek saudaranya, J Balasaraswaty, 54, yang mempunyai masalah mental pada 4 Jun dari rumahnya di Taman Bukit Bendera, Mentakab.

Sementara itu, Lee pula masih menaruh harapan agar Xin Ru atau lebih dikenali sebagai Lulu, akan kembali semula kepadanya dalam keadaan yang selamat.
Katanya, dia percaya Lulu dilarikan oleh seorang wanita yang mempunyai ikatan kekeluargaan, namun sehingga kini kehilangannya tidak dapat dikesan.

'via Blog this'

No comments: