Pages

Thursday, July 7, 2011

Kediaman Menteri Besar Kedah disimbah cat merah

ALOR SETAR: Kediaman Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, di Sungai Limau, Yan, di sini, disimbah cat merah tengah malam semalam dipercayai dilakukan pihak tertentu menjelang perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0).

Difahamkan, selain Azizan, rumah beberapa pemimpin Pas negeri sekitar bandar raya ini dan Pendang turut menerima nasib sama.


Azizan berkata, ketika kejadian, beliau tiada di rumah dan hanya dimaklumkan ahli keluarganya menerusi panggilan telefon.

“Ini mungkin kerja budak nakal, jadi biarlah polis yang siasat. Saya difahamkan, mereka tidak sempat bertindak agresif kerana perbuatan itu disedari ahli keluarga.


“Saya pun tak faham sebenarnya, saya mana ada hutang along. Tapi kalau ia berkaitan dengan Bersih 2.0, mestilah warna kuning,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Exco, di sini, semalam.


Dalam pada itu Setiausaha Pas Alor Setar, Adnan Saad berkata, kereta Toyota Avanza miliknya yang diletakkan di garaj rumahnya di Kampung Mempelam, Mergong, di sini, disimbah cat merah selain dibaling batu sehingga cermin belakang kenderaan berkenaan pecah.

myMetro | Kediaman Menteri Besar Kedah disimbah cat merah

No comments: