Pages

Tuesday, November 2, 2010

Mangsa nahas ngeri di Setiu dikebumikan


Empat sekeluarga yang maut dalam kemalangan dikebumikan dalam satu liang lahad di Tanah Perkuburan Islam Kampung Padang Bual, Pasir Akar, Besut, semalam.

BESUT 1 Nov. – Empat sekeluarga termasuk seorang bayi yang terbunuh dalam kemalangan ngeri membabitkan sebuah kereta dan van di Kilometer 67.5 Jalan Permaisuri-Penarik dekat Kampung Nyatuh semalam, selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Padang Bual, Pasir Akar dekat sini hari ini.
Jenazah Noorazrydyelwy Sidek, 32, bersama adiknya, Noorazry Elmy, 29, Noor Afzan Efizalman, 16, serta bayi perempuan Noorazry Elmy, Noor Amysha Maisarah, 1, dikebumikan dalam satu liang lahad kira-kira pukul 1.30 petang ini.
Isteri kepada Noorazry Elmy, Che Marina Awang, 23, yang kehilangan suami dan bayinya serentak, tidak dapat menahan perasaan namun reda dengan kejadian yang menimpa keluarganya itu.
“Saya kini kehilangan tempat bergantung dan anak untuk bermanja selain dua orang ipar.
“Buat sementara ini saya akan berpindah ke rumah ibu saya yang berada tidak jauh dari rumah mertua serta mencari pekerjaan,” ujar suri rumah itu ketika ditemui di tanah perkuburan tersebut petang ini.

No comments: