Pages

Sunday, September 12, 2010

Ramai tidak percaya Megan Fox sudah berkahwin


Megan Fox


LOS ANGELES 11 Sept. - Heroin filem Transformers, Megan Fox berkata, orang ramai sukar mempercayai dirinya sudah berkahwin.
Pelakon berusia 24 tahun ini yang berkahwin dengan Brian Austin Green dalam satu majlis yang dirahsiakan di Hawaii pada Jun lalu, mendakwa orang ramai tidak percaya dia telah berumahtangga kerana usianya yang masih muda.
"Mereka tidak percaya bahawa saya sudah cukup matang untuk berkahwin.
"Apabila saya bercakap tentang suami saya, saya dapat rasakan semua orang menjelingkan mata mereka, seperti seorang budak berusia 16 tahun yang meminta minuman arak dan pelayan itu berkata, 'awak fikir saya bodoh?," kata Fox kepada majalah Elle.
Menurut bintang filem Jonah Hexini, dia dan suaminya lebih mengambil perhatian antara satu sama lain dan lebih menyayangi selepas berkahwin, berbanding sebelum ini.
Fox dan Green pernah memutuskan pertunangan mereka pada Februari 2009 selepas lima tahun bersama tetapi kembali menjadi kekasih tahun ini sebelum mengumumkan rancangan perkahwinan mereka. - Agensi

No comments: