Pages

Thursday, June 10, 2010

OIC dan Liga arab adalah Sahabat Karib yahudi dan amerika

Liga arab hanya mampu mendesak PBB untuk mengakhiri sekatan ekonomi ke atas Palestin, wakil-wakil pertubuhan tersebut serta OIC hanya mampu bercakap sambil tersenyum , sebagai tanda sokongan padu mereka kepada yahudi dan amerika, mereka hanya bercakap sebagai tanda mereka juga beragama Islam, sedangkan pada hakikatnya mereka adalah pelabur utama dalam industri-industri penting di negara yahudi dan amerika, tanpa pelaburan mereka negara yahudi dan amerika akan menghadapi krisis kewangan, negara-negara arab adalah  pengimport utama barangan yahudi dan amerika, maka tidak hairanlah jika mereka tidak bertindak terhadap yahudi dan amerika, kerana kedua-kedua buah negara tersebut adalah sahabat karib mereka dalam perdagangan.
Benarlah  kata-kata pejuang Islam, Baitul Muqaddis layak diperintah oleh yahudi yang begitu berusaha dan yakin dengan janji Allah SWT, mereka berusha menjadi negara yang kuat dan bijak sehingga mereka mampu memerintah dunia, sedangkan bangsa arab yang tidak mengenali kandungan Al-Quran dan tidak berusaha mencari tamadun, layak  menjadi Khadam kepada yahudi dan amerika,  bangsa arab tidak layak memerintah dunia kerana mereka tidak pernah berjasa kepada dunia, apatah lagi dunia Islam.
Mereka hidup mewah hanya kerana yahudi dan amerika memberi kemudahan kepada mereka, nikmat yang Allah SWT berikan kepada mereka, mereka  tidak mampu memprosesnya sendiri, mereka memerlukan amerika dan yahudi untuk mengisi perut mereka. Tanpa  amerika dan yahudi mereka akan kembali ke zaman batu, mereka akan mengatakan ini semua takdir Allah SWT.
Untuk memerintah dan merampas Palestin yang amat bernilai, bangsa arab terpaksa memperbaiki diri mereka dan  bangun bersama negara Islam yang lain sehingga mereka dapat memerintah dunia dan berjasa kepada dunia, barulah Islam kembali gemilang… kini Allah SWT menganugerahkan Al-Aqsa kepada Yahudi  kerana Yahudi telah  mampu mngubah diri mereka dan pandai mentadbir dunia. saya tidak menyokong yahudi tetapi saya mengaku di depan Allah SWT bahawa saya tidak mampu menyatukan umat Islam dan memajukan diri sendiri. saya adalah pengguna teknologi yahudi dalam menyebarkan Islam.
OIC dan Liga arab mesti mencari jalan agar Allah SWT menganugerahkan kembali Al-Aqsa ke tangan umat Islam secepat mungkin.

No comments: