Pages

Saturday, June 26, 2010

Disney - agenda jahat yahudi

Setiap kali kite menonton kartun-kartun dari disney,pasti kita akan terhibur dengan setiap jalan cerita,aksi dan unsur-unsur yang dipersembahkan.Kartun serta filem dari Disney disambut baik oleh seluruh dunia.Hingga kita sendiri tak sedar apa kesan hiburan ini kepada kita sendiri.Begitu jugak dengan aku.Tapi lepas banyak wat research dan kajian,nampak sangat yang kartun ni cube nak brain wash kita semua agar dapat menerima perancangan mereka yang terdiri dari freemason yang JAHAT-JAHAT.
Hebatkan orang kafir ni??Tak dapat nak perang,diorang gunakan strategi yang amat halus.Dorang menampakkan diri dorang sebagai pembawa kemajuaan,membawa dunia kearah kemodenan dalam masa yang sama dorang ni sume nak memanipulasikan fikiran kita agar kita berada di bawah kawalan dorang dan tidak mustahil suatu hari nanti kita atau keturunan kita akan menjadi pengikut diorang.
Walt Disney merupakan anggota Freemasonry darjat 33, suatu darjat yang tertinggi yang hanya boleh dicapai oleh tokoh-tokoh Yahudi dan juga anggota Iluminaty. Di sebalik seluruh karektor kartun yang diciptakannya yang tersebar di aneka filem, buku cerita dongeng dan sebagainya, ada agenda tersembunyi untuk mempengaruhi dan mindsetting pemikiran kanak-kanak.Aku pernah tengok satu discovery yang berjudul THE ARRIVAL.Ha..Kat sini ade banyak penerangan berkaitan agenda disney ni.Adakah kartun yang berbaur seks dan pendedahan kepada black magic yang selalu dibawa oleh disney ini sesuai untuk kanak-kanak?Kalau korang ingat lagi kartun the lion king,terdapat satu scene dimana bintang di langit ketika itu berbentuk,S.E.X.Selain tu,terdapat tiang-tiang emas yang berbentuk mirip seperti zakar(tapi aku tak pasti dari kartun yang mane satu).Ade jugak dalam satu scene ni,kat dinding rumah kartun tu ade potret bogel.Gile tak?Bagi budak-budak tengok kartun macam ni?
Tanpa kita sedari,budak-budak ni hilang ke dalam Disneyland dah diculik oleh perusahaan Disney dan dikorbankan serta diperbudak menjadi agen-agen The New World Order di masa depannya. Hebatnya lagi, Disney mampu melakukan ini semua di kamar-kamar tidur dan kamar-kamar keluarga seluruh keluarga di dunia ini. Tak perlu nak susah-susah pegi wat kempen sane-sini.

No comments: