Pages

Wednesday, April 7, 2010

MEREKA MENENTANG Tajdidsegar PALSU!





KAKIMAKAN
Sesat??? Ni sume fitnah si pak wahabi@salafi ke atas Ahlul-Sunnah wal Jamaah..

ABID641
Serban "besar" yg mrk pakai itu kalau d buka cukup utk kain kapan bagi mrk.kain nya ringan.kalau kamu perasan mujahiddin afghanistan biasa guna serban besar. Yg jahil aje tak tau hikmat.

VESPABIRUJAHAT
Tajdid segar..
Serban kan sunnah..jangan kutuk sunnah..tolong..itu pakaian nabi..cara hidup nabi..jaga adab..saya sedia pertahan sunnah..

SEANBRICK
Sebab bengong.dah tadak benda lain nak buat. Yg pakai serban elok2 dipertikaikan, yang tak pakai serban dia buat dono je. Lantak la diorang nak pakai besa ke, kecik ke, janji diorang pakai..kurang2 diorang pakai yang besar diorang tak kutuk orang yang pakai kecik..

MFRSTUDIO
Adakah ajaran rasul dahri menjadikan kamu sang editor 'tajdidsegar penyamar' sebagai seorang pengejek dan orang yang sering memandang sinis dan rendah orang lain. Daie sebenar adalah yang membaiki, mereka punya ikram ke atas muslim lain yang sangat tinggi. Maka perbaikilah!

HIZTE
Jikalau tajdidsegar seorang Muslim yang benar lagi haq maka berdakwahlah dalam kalangan kaum musyrik dan golongan yang anti-agama, bukan menuduh melulu terhadap golongan sufi yang sudah jelas mengamalkan ajaran Islam berpandukan Al-Quran dan As-Sunnah serta ijtihad-ijtihad ulama terdahulu.
Jikalau sufi itu sesat lagi tidak benar maka Syeikh Abhul Qasim Junaid al-Baghdadi dan syeikh-syiekh besar terdahulu yang membawa tasawuf itu juga sesat


Sumber: Komen-komen kepada video-video yang dimuat naik oleh Tajdidsegar si palsu.

Sila bacahttp://tajdidsebenar.blogspot.com/2007/11/penangan-tajdid-segar-salafi-tua.html

SUMBER

No comments: