Pages

Monday, November 30, 2015

Belanja RM90 juta untuk majlis perkahwinan anak


Yogesh membelanjakan RM90 juta untuk majlis perkahwinan anak lelakinya yang diadakan selama tiga hari berturut-turut di Florence, Itali bermula Rabu lalu. - AGENSI


FLORENCE, Itali – Seorang jutawan dari India membelanjakan £14 juta (RM90 juta) untuk mengadakan majlis perkahwinan anak lelakinya selama tiga hari berturut-turut di sini bermula Rabu lalu.
Kira-kira 500 tetamu diundang ke majlis perkahwinan Rohan Mehta dan pasangannya, Roshni dengan mereka disediakan penginapan mewah di beberapa buah hotel di sekitar bandar ini.
Pengantin lelaki merupakan anak lelaki tunggal pengasas empayar Petrochem di Dubai pada 1995, Yogesh Mehta.


ROHAN dan Roshni (tengah) menari sambil diperhatikan tetamu jemputan. - AGENSI


Pasangan pengantin baharu itu akan membina kehidupan baharu di Dubai.
Jutawan itu yang turut dikenali sebagai Yogi telah menulis tentang majlis meriah itu awal minggu lalu di akaun Twitter miliknya dan menggelarkannya ‘perkahwinan magis RORO’.


PARA tetamu dihidangkan dengan pelbagai juadah istimewa sepanjang tiga hari majlis tersebut berlangsung. - AGENSI


Bagaimanapun, media Itali melaporkan Majlis Perbandaran Florence telah menolak permohonan untuk menggunakan seekor gajah bagi membawa pengantin lelaki ke lokasi majlis tersebut.
Menurut akhbar Florence, La Nazione, permohonan itu ditolak atas faktor kesihatan dan keselamatan di samping kebimbangan berhubung kebajikan haiwan itu. - AGENSI


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2015&dt=1130&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_01.htm#ixzz3svAsJOsY 
Hakcipta terpelihara 

No comments: