Pages

Wednesday, June 25, 2014

Obama ‘wakili’ pasukan England


Syarikat yang dirahsiakan namanya itu tidak melepaskan peluang menyediakan rangkaian cenderahati sempena Piala Dunia tetapi apabila mereka membuka bungkusan yang mengandungi 2,000 kole menampilkan wajah pasukan England, mereka sedar kesilapan berlaku.

Menyedari kesilapan itu, mereka menghantar stok itu ke syarikat jualan gudang dan penghabisan stok di Britain bagi menyembunyikan kesilapan mereka.
Namun ia tidak semudah yang disangka.

Menurut pengarah urusan syarikat jualan gudang itu, Karl Baxter, syarikat yang berpangkalan di Dorset itu berkenaan diberikan tugas mudah menghasilkan barangan cenderahati pasukan bola sepak England. - Agensi “Namun mereka menyerahkan tugas itu kepada kakitangan pelatih mereka yang baru. Rekaan itu pula diluluskan oleh ketua mereka tanpa memeriksanya dengan teliti. Hasilnya, mereka menghubungi kami dan 2,000 barangan cenderahati pasukan England dihantar ke gudang kami. Sebaik bungkusan dibuka, wajah Barrack Obama tertera pada kole yang mewakili Chris Smalling,” katanya.
Foto
KESILAPAN berlaku akibat kecuaian mencetak wajah Barrack Obama pada kole cenderahati pasukan England. Gambar kanan, Chris Smalling.
Artikel ini disiarkan pada : 2014/06/25

No comments: