Pages

Saturday, April 5, 2014

Kembar reput dua tahun

63-year-old identical twins Anthony and Andrew Johnson's skeletal remains where found sitting in recliners in their living room in Chattanooga, Tenn. Authorities believe they died in 2011 and have been in the home undiscovered this entire time.
Sepasang kembar lelaki seiras yang mayat reput mereka ditemui duduk atas kerusi berbaring di rumah mereka di Chattanooga
Tennessee, Amerika Syarikat: Pihak polis kini menyiasat kematian pelik sepasang kembar lelaki seiras yang mayat reput mereka ditemui duduk atas kerusi berbaring di rumah mereka di Chattanooga, hujung minggu lalu.

Menurut jiran, Barbara Owens, mereka tidak melihat Anthony dan Andrew Johnson, 63, sejak dua tahun lalu, namun tidak mengesyaki apa-apa kerana menganggap pasangan itu tidak keluar rumah disebabkan tidak sihat.


Halaman rumah mereka juga sentiasa bersih manakala surat tidak dibiarkan lama dalam peti surat.

“Memang saya tidak melihat mereka mungkin lebih dari setahun setengah. Saya pernah juga mengandaikan mereka dimasukkan ke pusat penjagaan,” katanya.


Pada Ogos 2011, seorang saudara pasangan itu datang untuk menjenguk mereka, namun tidak dapat memasuki rumah kerana tiada kunci manakala pihak polis enggan memecahkan pintu.


Bagaimanapun, hujung minggu lalu seorang lagi saudara berjaya masuk ke rumah itu sebelum menemui dua mayat berkenaan.

Polis Chattanooga menganggarkan dua beradik itu meninggal dunia sekitar awal 2011 berdasarkan keadaan pereputan mayat dan resit yang ditemui dalam rumah mereka.

Pemeriksa perubatan kini berusaha mendapatkan tarikh dan punca sebenar kematian. Polis bagaimanapun tidak mengesyaki perbuatan jenayah.

Menurut jiran, dua beradik itu menghidap diabetes dan jarang keluar rumah. - Agensi

Artikel ini disiarkan pada : 2014/04/04

No comments: