Pages

Friday, July 22, 2011

Wanita mati dilanggar anak

SUE...terbunuh.
SUE...terbunuh.
LAUREN...tak sengaja.
LAUREN...tak sengaja.

LONDON: Seorang ibu beranak tiga mati selepas anak perempuan wanita itu terlanggarnya ketika dia mengajar anaknya mengundurkan kereta memasuki parkir, semalam.

Sue Duke, 41, dirempuh kereta Ford Ka dipandu anaknya, Lauren yang berusia 17 tahun.


Tubuhnya tersepit di antara kereta anaknya itu dengan sebuah kereta lain.

Sue yang bekerja sebagai pelayan bar dikatakan memberi tunjuk ajar kepada Lauren supaya memasukkan keretanya ke dalam tempat letak kenderaan sebelum kereta itu secara tiba-tiba meluru ke belakang.


Abang ipar Sue, Malcolm Mitchell berkata, kemalangan yang berlaku di Rochester, Kent itu berpunca daripada kesilapan tragik dilakukan Lauren, remaja lepasan sekolah.


Mitchell berkata: “Lauren sedang berlatih mengundurkan kereta. Kami yakin Susan keluar untuk memberi tunjuk ajar kepadanya. “Lauren pasti keliru antara pedal brek dan pedal minyak dan menekan pedal yang salah.” Seorang saksi yang enggan dikenali berkata: “Pada mulanya, kami tidak sedar Sue dilanggar, kami hanya melihat kerosakan kereta itu.

Kemudian kami nampak Sue terbaring di jalan. Dia dilanggar di kepala, terdapat darah di merata tempat. Ia adalah satu tragedi. “Kami cuba membantu dan menenangkannya sebelum ambulans tiba ke tempat kejadian.


“Remaja perempuan itu bagaikan histeria, dia menjerit dan menangis. Kami cuba menenangkannya tetapi dia sangat sedih. Lauren bersama bapanya, Wayne, 44, serta adik-beradinya yang lain berada di sisi Sue di hospital di London sebelum dia meninggal dunia, semalam.

myMetro | Wanita mati dilanggar anak

No comments: