Pages

Sunday, June 12, 2011

Hanggat !! Trio Datok T dipenjara 3 tahun .....?





Nah !!..bukti berita yang membuat rakyat semakin meluat dengan Kerajaan UmPROno. Bukan apa Mamat mangkok hayun ( gambar) dalam masa tiga hari kes beliau beres dan terus dijatuhkan hukuman pejara 3 tahun kerana tayang video lucah . Memang cekap , memang telus memang ekfisen .

Satu persoalan menarik disini adakah Mamat Mankok hayun ini tersilap pemikiran atau percaturan ? mungkin beliau rasa perbuatan nya mungkin x bersalah kerana ia merasakan penayangan video lucah tidak salah disisi undang2 Msia, kerana ada penayangan secara terbuka di Carcosa Seri Negara . Jadi Mamat ini merasakan perbuatanya munkin betul dan halal .

Tetapi Percaturan Mamat ini tersilap mungkin dia lupa bahawa dia bukan Ahli BN serta mempunyai imuniti seperi Trio Datuk T . Maka padahnya dalam masa tiga hari kes beliau selesai dan di sumbat ke Penjara selama 3 tahun .

Tetapi yang menarik kita disini kes yang hangat dan terlampau sekarang dalam negara yang berkait dgn Trio The Three stogges .

Hingga kini Polis buntu untuk menangkap dan mendakwa Trio ini yang secara terang menayang video lucah . isu bertambak kronik bila video yang dikata hanya ada satu salinan origanal oleh Trio Three Stogges ini telah dimuat naik dalam internet dan di sebar kepada orang awam secara percuma .

Persoalan menarik juga disini seperti ada kes terpilih dan seperti antara dua darjat antara Mamat Mankok Hayun dengan Trio Three Stogges kenapa ?

Jawapanya memang haram jadah , meluat dan haprak. Aku pun tak faham , cuma yang aku nampak intergeriti polis Malaysia hancuss. Aku respek dgn Polis Diraja Msia kerana cekap menyelesaikan kes besar seperti Rompak , Rogol Bunuh dan lain lagi . Tapi bila kena kes Trio Three Stogges ini Polis seperti buntu atau semacam dah terkena Bomoh hingga tak tau nak buat apa sehingga tak nampak pertunjuk untuk menyelesaikan kes yang terhangat dan terlampau ini.

isu disini anda boleh lihatlah kenapa malangnya Mamat Mankok Hayon ini dan alang bahagia nya Trio Datuk T. dan inilah iklim polik M'sia macam sial.
Batu vs Kayu: Hanggat !! Trio Datok T dipenjara 3 tahun .....?:

No comments: