Pages

Wednesday, April 21, 2010

Perjanjian Iblis Malaysia



Tidak disangka-sangka, manusia yang disangka pejuang negara, rupa-rupanya seekor syaitan di dalam selimut. Sungguh menghairankan, setelah pendedahan mengenai surat Mahathir kepada PM Israel berleluasa, kini giliran Najib pula. Apa pula alasan Najib. Kalau dulu, Mahathir beri alasan yang surat itu 'fake' , namun begitu Mahathir masih gagal untuk memberi bukti kepada umum yang surat itu adalah 'fake'. Alasan photoshop hanya suatu alasan budak kecil yang kena marah dengan ibunya. Photoshop bukan alasan professional. Mahathir perlu dedahkan secara professional tentang isi kandungan surat iblis tersebut.






Sekarang giliran Najib pula. Apa pula alasan yang Najib cuba hujahkan. Adakah Najib masih mahu ikut jejak langkah Mahathir dengan memberi alasan photoshop. Alasan photoshop hanya boleh diberi kepada budak-budak hingusan sahaja. Untuk alam professional, Najib perlu huraikan dengan lebih detail lagi.



Sila taubat di hadapan umum. Setakat pergi ke Mekah buat Umrah, masih belum cukup lagi. Kalau anggota Al-Maunah dan Pemimpin Al-Arqam diminta untuk bertaubat di hadapan umum, kenapa Najib pula tidak perlu untuk bertaubat di hadapan umum. 




Di bawah ini saya lampirkan surat-surat Perjanjian Iblis di antara Kerajaan (pejuang Islam UMNO) Malaysia dengan wakil IblisAPCO :









































Di bawah ini pula adalah surat Perjanjian Iblis di antara pejuang Islam OIC dan juga pejuang ultra Melayu UMNO, Tun Dr Mahathir dengan PM Israel , Ehud Barak, wakil dari organisasi Iblis sedunia.






Kereta Raja Johor pakai nombor Iblis. Sedangkan beliau merupakan ketua Agama Islam di dalam negeri Johor. Apakah makna semuanya ini.





Wajah sebenar pemimpin UMNO . Pakai songkok , tapi sembah iblis.




_________________________________________________________________



Jadi bagi mereka yang tidak mengetahui tentang perjalanan cerita perangkap kasanova Najib-Khairi ini, maka di bawah ini saya bentangkan kisah teori Najib-Altantuya yang masih belum ada penamat lagi. Secara amnya, Najib yang bersalah. Namun saya ingin menyelami lebih dalam daripada kisah biasa. Sila teliti investigation saya yang ini :

No comments: