Pages

Wednesday, April 21, 2010

The Hidden Hand



KONSEP MODUS OPERANDI DAN KAEDAH PERLAKSANAAN THH :-

1. PECAH DAN PERINTAH
2. KECOHKAN DAN TENTERAMKAN
3. MISI PEPERANGAN dan MISI KEAMANAN
4. SALAHKAN yang BENAR DAN BENARKAN yang SALAH
5. “PALSU”KAN SEJARAH DAN “SEJARAHKAN” YANG PALSU
6. LAKUKAN KEKELIRUAN DAN BERI PENYELESAIAN

MATLAMAT – ALL SEING EYES




Ungkapan di atas saya ambil dari rakan cyber bernama Mata Dua. Sekiranya anda teliti kejadian huru-hara di seluruh dunia, termasuk di negara kita, maka anda akan dapati semuanya dilakukan secara teliti oleh The Hidden Hand.


Sebagai contohnya ialah Perang Dunia Pertama dan Kedua. Kedua-dua perang ini telah dirancang dengan lebih awal lagi oleh The Hidden Hand. Mereka yang merancang huru-hara, dan mereka yang menjadi pendamai. Natijahnya mereka berjaya mengawal dunia melalui pertukaran pemimpin . Ini semua dinamakan sebagai New World Order.

Dengar baik-baik pesanan daripada John F Kennedy, presiden US yg dibunuh suatu ketika dahulu :


http://www.youtube.com/watch?v=EOLtzLfcsac&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=GR5m1-5ksj0&NR=1





Sekiranya anda ada akal, anda akan ambil nasihat beliau secara serius.




Pergerakan ke arah NWO ini telah berlaku di serata dunia dan melibatkan ramai pemimpin-pemimpin dunia dahulu dan masakini. Ingatkah anda tentang peristiwa perang saudara di antara Ghee Hin dan Hai San di Taiping. Suatu ketika dahulu, pemimpin Larut Matang pernah menolak pelawaan Inggeris untuk menguasai daerah Larut Matang.




Sebaik sahaja beliau menolak pelawaan Inggeris, maka ejen-ejen Inggeris telah membuat konspirasi rusuhan di antara dua puak Cina . Satu di pihak Kesatuan Sekerja dan yang satu lagi di pihak Majikan. Maka disebabkan rusuhan ini, Taiping telah dirampas oleh Inggeris daripada Pemimpin Melayu di situ.

Begitu juga dengan Peristiwa 13 Mei. Tun Dr Mahathir telah mengepalai konspirasi sulit yang dianggotai oleh Tun Abdul Razak, Tun Ghazali Shafie dan Dato' Harun Idris. Tujuannya ialah bagi menukarkan pemerintahan kepada NWO. Surat-surat layang yang berbaur fitnah mengenai Tunku telah diedarkan. Bukan setakat di kalangan UMNO sahaja, malah persatuan mahasiswa yang diketuai oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim juga telah terpengaruh dengan dakyah yang dilemparkan oleh syaitan berwajah manusia Tun Dr Mahathir (sila rujuk buku 13 Mei karangan Tunku Abdul Rahman).

Bukan setakat itu sahaja, TDM juga telah menggunakan akhbar asing di Australia yang dibiayai oleh CIA untuk menghentam Melayu dan Tunku Abdul Rahman. Tidak puas dengan itu, buku Malay Dilemma telah diterbitkan bagi menjatuhkan Tunku Abdul Rahman dan Melayu. Ini supaya pemerintahan Malaysia dapat ditukarkan menjadi NWO. Di Singapura, perkara yang sama juga terjadi.

Sekarang puak NWO telah berjaya menguasai sepenuhnya negara ini. Sebagai contohnya, ketika Perhimpunan Agung UMNO tahun 1989, yang mana ianya dimenangi secara tipu oleh TDM menewaskan Tengku Razaleigh dengan kelebihan 42 undi. Setelah perkara ini dibawa ke mahkamah, rupa-rupanya Tengku Razaleigh menang dengan 2 undi. Undi tipu ini telah dilakukan oleh Tun Hanif Omar. Maka disebabkan isu ini, Ketua Hakim Negara telah membatalkan UMNO. Selang beberapa hari, tribunal palsu yang menyatakan Tun Salleh Abas merupakan seorang gila telah dilakukan. Justeru Tun Salleh Abas telah dilucutkan jawatan sebagai Ketua Hakim Negara secara 24 jam.

Ini semua membuktikan bahawa , NWO telah berjaya menguasai sepenuhnya negara kita. Banyak lagi contoh yang boleh diambil , namun saya minta semua pembaca membuka minda terhadap serangan NWO terhadap Umat Islam sejagat.


Roslan Bin Rosdi, empunya kereta sport ini, dipercayai seorang ejen CIA , freemason dan illuminati di negara kita, sama macam KJ dan TDM.



Buku nukilan Tun Ghazali Shafie : Malaysia, Asean and the New World Order. 2000. Ghazalie Shafie. Penerbit UKM: Bangi ISBN 967-942-479-0/ 967-942-487-1 (international Edition).

No comments: