Pages

Wednesday, April 21, 2010

Konspirasi Dunia - Penjajahan Minda Yang Terancang dan Perpaduan Palsu



A Fake unity! Inilah yang menjadi agenda utama golongan elite dan illuminiti, iaitu menanam dan menyuburkan doktrin penipuan pada minda separa sedar kita semenjak dari usia 3 tahun lagi untuk mempercayai perkara - perkara seperti ini agar rancangan penaklukan minda mereka berjaya sekali gus menjayakan New World Order. Beberapa perkara yang kita boleh lihat secara jelas dalam usaha penjajahan minda yang dilakukan oleh mereka adalah:


1.Kewujudan makhluk asing.
2.UFO mendarat di bumi.
3.Terdapat planet lain seperti Bumi di dalam sistem solar yang lain.
4.Ketamadunan makhluk asing yang menetap di planet lain.
5.Makhluk asing akan menyerang bumi bila-bila masa.
6.Penculikan makhluk asing dan melakukan eksperimen ke atas manusia.
7.Wujudnya kepelbagaian bangsa dan kaum makhluk asing.
8.Mewujudkan kepelbagaian teknologi makhluk asing dari primirif seperti dalam filem Alien hinggalah kepada yang maju (filem Predator).
9.Penyakit-penyakit berjangkit "outbreak" yang melibatkan virus pintar.

Semua ini melibatkan ’subliminal program/message’ yang ditanam di dalam minda separa sedar (sub-concious mind) Seperti yang kita ketahui perkara-perkara yang tersenarai di atas tidak wujud. Ini di perkukuhkan dengan petikan-petikan surah dari Al – Quran:

Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). Dan kalaulah Ahli Kitab (Yahudi dan Nasrani) itu beriman (sebagaimana yang semestinya), tentulah (iman) itu menjadi baik bagi mereka. (Tetapi) di antara mereka ada yang beriman dan kebanyakan mereka: orang-orang yang fasik.
|Qs 3. Ali Imran: 110|

Dan (ingatlah) Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan untuk mereka menyembah dan beribadat kepadaKu.
|Qs 51. Az-Zariyat: 56|

Segala puji tertentu bagi Allah yang menciptakan langit dan bumi, yang menjadikan malaikat utusan-utusan yang bersayap: dua, tiga dan empat; Ia menambah pada bentuk kejadian makhluk yang diciptakanNya apa jua yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu.
|Qs 35 Fatir: 1|

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai perkara subliminal massege ini dengan lebih lanjut anda dicadangkan untuk melakukan pencarian di laman youtube. Terdapat banyak subliminal message di dalam kehidupan seharian kita. Antara kita sedar atau tidak, ia didatangkan Melalui filem, iklan dan lagu. Paling menarik bagi saya ialah melalui lagu dan liriknya. Saya ambil Contoh sebuah lagu, stairways to heaven. Jika dimainkan lagu itu secara terbalik maka akan diperdengarkan sebuah lagu lain iaitu Lagu penyembahan syaitan. Dora the explorer, spongebob dan banyak lagi.

Concious & Sub-Concious Mind

Mengikut fakta Dalam kehidupan seharian, manusia menggunakan tidak sampai 5% sahaja dari keupayaan sebenar minda subconcious (separa sedar) ini. Segala perkerjaan seperti membaca, mengira, melakukan kerja yang mengeluarkan peluh dan sebagainya merupakan kawalan minda sedar (concious mind). Minda subconcious merupakan satu "tempat penyimpanan" dan juga alat "perakam" kehidupan. Seperti contoh, apabila anda melihat rancangan di peti televisyen, tanpa anda sedari akan keluar satu imej statik yang muncul dalam 1/10 saat dalam skrin dan hilang. Anda tidak akan sedar kewujudan imej tersebut dan seolah-olah, rancangan televisyen yang anda saksikan pada mulanya nampak seperti biasa. Sebenarnya, minda subconcious anda saja yang sedar akan perkara ini dan ianya sedang "diprogramkan".

Adalah diketahui bahawa pakar pemasaran produk jualan dan ahli perniagaan menggunakan pendekatan ini bagi "memasukkan" input kewujudan produk mereka di dalam minda pelanggan. Tekniknya ialah memberi saranan lebih dari enam kali. Apabila lebih dari enam kali, minda subconcious akan ‘merakam’ walaupun minda concious menolak produk tersebut. Tidak kira untuk apa jenis jenama produk sekali pun. Teknik yang sama boleh juga digunakan (bagi tujuan baik) untuk menjadikan anak sendiri seorang yang rajin iaitu bercakap padanya sewaktu dia sedang tidur dgn perkataan "Rajin" berkali-kali, maka rajinlah anak tersebut kerana subconcious manusia berfungsi 100% sewaktu sedang tidur (kata-kata ialah satu Doa).

Sesungguhnya Kami telah jadikan apa yang ada di muka bumi sebagai perhiasan baginya, kerana kami hendak menguji mereka, siapakah di antaranya yang lebih baik amalnya.
|Qs 18. Al Kahf: 7|

Apakah tujuan semua ini?
Manusia bersatu di bawah payung Amerika Syarikat. Sebaik saja mereka melancarkan projek Blue Beam iaitu melibatkan penggunaan hologram yang nampak begitu ‘real’.

mewujudkan sebuah ‘kuasa luar’ seperti makhluk asing. Apabila mereka muncul, manusia pasti akan bergabung di bawah satu bumbung yang dikelola oleh Dajjal. Dengan cara inilah Dajjal boleh mengukuhkan kedudukannya. Semua ini digelar "False Conciousness"

Dajjal berkehendakkan One World Government, One World Religion, One World Ruler. Caranya? Dengan menggunakan pendekatan projek Blue Beam, di mana apabila manusia dalam ketakutan(illusi optik menipu deria mata), Dengan pengaruh dari filem minda kita akan menyatakan bahawa Amerika ialah penyelamat. Ini telah diterapkan di dalam minda masyarakat sejak dari kecil lagi, maka Dajjal akan datang dengan angkatan tenteranya sebagai ‘Penyelamat’ walhal ia merupakan penyelamat palsu. Bagi mereka yang tidak sedar akan perkara ini atau yang lemah jiwanya maka mereka akan menyahut pertolongan dan mengikut dajjal. Peristiwa 2012, planet Nibiru dan sebagainya merupakan "susunan initial event" kepada projek Blue Beam.

Tidakkah mereka memperhatikan burung-burung yang dimudahkan terbang melayang-layang di angkasa? Tiada yang menahan mereka (dari jatuh) melainkan Allah; sesungguhnya pada yang demikian itu, ada tanda-tanda (yang membuktikan kekuasaan Allah) bagi kaum yang beriman.
|Qs 16 Al-Nahl: 79|

No comments: