Pages

Friday, January 22, 2016

Fesyen rambut bercahaya dalam gelap



PENGGUNA Instagram berkongsi gambar rambut yang boleh bercahaya di dalam gelap. - AGENSI


EDINBURGH, Britain – Peminat kecantikan dilaporkan membanjiri laman sosial Instagram dengan gambar-gambar kegilaan gaya rambut baharu yang bercahaya dalam gelap.
Kaedah baharu rawatan rambut itu membolehkan rambut seseorang menyerap cahaya matahari dan bersinar terang di bawah cahaya ultraungu di tempat gelap.
Peminat gaya rambut itu hanya perlu membelanjakan £7.20 (RM38.30) bagi setiap pewarna ultraungu bagi menghasilkan pelbagai corak dan warna rambut bercahaya.
Selain menggunakan jenama pewarna yang dijual secara komersial, salun rambut Hair by JFK di sini turut mengumumkan koleksi gaya rambut UV Elektromagnetik mereka sendiri untuk tahun 2014/2015.
Kru salun rambut tersebut, Karen Brown berkata, antara tiga hingga empat warna ultraungu perlu digunakan bagi setiap pelanggan untuk mendapatkan kesan terbaik.
“Jika anda mahu mewarnakan sendiri rambut anda di rumah, pastikan anda menguji dahulu corak warna pada beberapa helai rambut untuk mendapatkan gambaran penuh agihan pewarna di seluruh kepala,” katanya. – Agensi


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2016&dt=0122&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_03.htm#ixzz3xveQk8OB 
Hakcipta terpelihara 

No comments: