Pages

Thursday, November 26, 2015

Penumpang pesawat rakam imej misteri



AGENSI - KELIHATAN sebuah piring terbang gergasi terbentuk di atas tanah di satu kawasan padang pasir di Nevada pada 30 Oktober lalu.


CALIFORNIA, Amerika Syarikat – Seorang penumpang yang menaiki sebuah pesawat penerbangan Amerika Syarikat (AS) di sini berjaya merakamkan objek terbang tidak dikenali (UFO) yang mengeluarkan cahaya terang berhampiran pangkalan rahsia tentera udara Area 51.
Lelaki yang tidak didedahkan identitinya itu berkata, dia yang dalam perjalanan dari California ke Houston, Texas terkejut melihat cahaya misteri yang muncul dari sebuah piring logam gergasi.
Dia kemudian merakamkan beberapa gambar imej itu yang muncul di kawasan padang pasir di Nevada sebelum melaporkan kepada Rangkaian Mutual UFO yang menyiasat kemunculan UFO di AS.
“Saya melihat cahaya terang itu semasa menaiki penerbangan pada 30 Oktober lalu ketika melalui satu kawasan padang pasir berhampiran Lunning dan Gabbs.
“Malah, saya melihat sebuah piring besar yang muncul di tengah-tengah kawasan itu yang mengeluarkan cahaya berkenaan. Saya kemudian segera merakamkan piring misteri itu,” katanya
Memetik kenyataan pengarang laman web UFO Sightings Daily, Scott C Waring sebagai berkata, rakaman bentuk piring di atas tanah itu kelihatan seolah-olah seperti UFO mendarat. – Agensi


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2015&dt=1126&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_04.htm#ixzz3sXouYu3u 
Hakcipta terpelihara 

No comments: