Cassandra Bankson, 22, dari San Francisco, mengambil keputusan berjumpa doktor kerana sering mengalami sakit belakang, lapor Mail Online.
Lebih mengejutkan, pemeriksaan itu juga mendapati, gadis tersebut hanya memiliki satu buah pinggang.
“Pada mulanya doktor hanya mengesahkan bahawa saya mempunyai satu buah pinggang melalui pemeriksaan MRI. Apabila menjalani satu lagi imbasan, doktor juga memaklumkan bahawa saya mempunyai dua faraj, dua rahim dan dua serviks,” katanya.
Keadaan dialami Bankson dikenali sebagai uterus didelphys atau uterus berganda.
“Saya amat terkejut ketika dimaklumkan oleh doktor tentang perkara itu. Namun, kini saya sudah tahu punca mengapa saya sering alami kekejangan di perut.
“Saya juga pasti keadaan sama menyebabkan saya mengalami tempoh haid yang panjang sehingga 30 hari,” katanya.
Bankson yang mempunyai saluran YouTube sendiri, DiamondsAndHeels14, sering berkongsi tips tentang solekan dan kesihatan dengan satu daripada videonya mengenai cara menutup jerawat menggunakan solekan ditonton sebanyak 25 juta kali.
Gadis itu berkata, dia me­nerima keunikannya selain turut mendapat sokongan daripada ahli keluarga.