NEW YORK - AMERIKA SYARIKAT. Kebanyakan wanita hamil biasanya berkeinginan untuk makan coklat, ais krim atau makanan yang lain, tetapi berbeza pula dengan seorang wanita di sini kerana mempunyai keinginan pelik iaitu makan batu.

Keinginan pelik wanita yang dikenali sebagai Silva, 21 itu di siarkan dalam sebuah program My Extraordinary Pregnancy yang dimuatnaik di laman YouTube.

Dalam rakaman itu, Silvia berkata, keinginannya itu akan menyebabkan dia berdepan risiko penyakit dan masalah perut.

"Saya berada sangat sedih, malu tetapi saya terpaksa melakukannya, sesetengah orang mengidam jeruk atau sushi tetapi saya sukakan batu," katanya yang
tinggal bersama dua anaknya.

Rakaman menunjukkan Silvia berjalan-jalan di sekitar kawasan rumahnya untuk mencari batu yang sesuai untuk dimakan bagi memuaskan keinginannya.

"Apabila saya melihat batu-batu, saya rasa terliur. Ia seperti melihat sesuatu yang anda benar-benar mahu makan." tambahnya dipetik Mirror.uk.