Pages

Friday, June 17, 2011

Hefner gelar Harris 'pengantin lari'


AKTIVIS hak wanita memprotes pembukaan kelab Playboy di London dan tentu gembira dengan tindakan berani Harris.
AKTIVIS hak wanita memprotes pembukaan kelab Playboy di London dan tentu gembira dengan tindakan berani Harris.

LOS ANGELES: Pengasas Playboy, Hugh Hefner, yang ditinggalkan tunangnya menjelang perkahwinan mereka, berkata beliau akan meletakkan stiker 'Pengantin Lari' pada muka depan edisi terbaru majalah itu.

Hefner, 85, kelmarin mengumumkan Crystal Harris, 25, berubah fikiran untuk berkahwin Sabtu lalu di kediaman mewah Playboy di sini.
Apa yang tidak disangka ialah Harris menjadi muka depan edisi Julai Playboy yang mula dijual semalam dan majalah itu merujuknya sebagai ‘Puteri Amerika...Memperkenalkan Puan Crystal Hefner.”
Bagi membetulkan keadaan mengikut etika kewartawanan, Hefner mendedahkan rancangan meletakkan stiker pada muka depan majalah itu.

“Perkembangan terbaru menyebabkan perlu diletak stiker khas pada muka depan edisi Julai. Lihatnya di kedai,” kata Hefner menerusi Twitter.

Jurucakap Playboy berkata, stiker itu diletakkan pada majalah yang dijual di kedai tetapi tidak pada pembeli bulanan kerana mereka sudah mendapatnya lebih awal.

Tidak jelas mengapa pasangan itu berpisah. Hefner pula berkata, mereka tidak bergaduh.
TMZ melaporkan, Harris mahukan elaun mingguan lebih besar selain kerjaya dalam muzik. – Reuters Berita Harian Online | Hefner gelar Harris 'pengantin lari'

No comments: