Pages

Wednesday, January 26, 2011

PM Itali lepas kemarahan



SILVIOBERLUSCONI


ROM - Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi yang dihantui dengan dakwaan media mengenai parti seks dan pelacur melepaskan kemarahannya dalam sebuah rancangan televisyen yang disiarkan secara langsung.
Berlusconi menghubungi program Infidele yang membincangkan kehidupan seksnya kelmarin secara langsung di televisyen.
Pertikaman lidah bermula apabila Berlusconi, 74, mengutuk program itu sebagai menjijikkan, berasaskan kepada penipuan dan dikendalikan oleh hos yang keji, teruk serta memualkan.
Ketika Berlusconi meneruskan caciannya, hos itu memanggilnya sebagai seorang yang biadab dan menasihatkan perdana menteri itu supaya menyerahkan diri kepada mahkamah dan bukannya melepaskan kemarahan di televisyen.
Berlusconi didakwa menganjurkan parti-parti seks, menyimpan pelacur di apartmen mewah dan membayar wang untuk mendapatkan khidmat seks daripada seorang pelacur bawah umur bernama Ruby atau nama sebenarnya Karima El Mahroug.
Ketika hampir separuh rakyat Itali mahu beliau meletakkan jawatan, satu kaji selidik yang dijalankan oleh akhbar Corriere della Sera pada Ahad lalu menunjukkan sokongan terhadap parti Rakyat Bebas (PDL) pimpinan Berlusconi meningkat dalam bulan lalu.

No comments: