Pages

Monday, January 24, 2011

Berlusconi bayar model RM479,296



ALESSANDRA SORCINELLI


MILAN - Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi didakwa terus membuat bayaran ke atas seorang wanita teman sosial walaupun dia sedang disiasat berhubung skandal seksnya, lapor sebuah akhbar semalam.
Bayaran itu merupakan bukti terbaru berhubung siasatan skandal Berlusconi dengan seorang penari gelek dari Maghribi, Karima Keyek.
Siasatan itu dilakukan bagi mengetahui sama ada perdana menteri itu melakukan hubungan seks dengan Karima semasa dia berusia di bawah umur.
Namun, dalam bukti terbaru, rekod-rekod bank menunjukkan bahawa salah seorang gadis teman sosial Berlusconi, Alessandra Sorcinelli, 27, menerima 13 kali bayaran berjumlah AS$156,633 (RM479,296) daripada satu akaun yang dikaitkan dengan Berlusconi antara 11 hingga 17 Januari lalu.
Skandal seks pemimpin itu dilihat semakin rancak apabila wujud laporan menyatakan bahawa polis menemui beberapa gambar yang 'sangat menarik' dalam parti-parti yang diadakan oleh Berlusconi apabila mereka menggeledah apartmen milik pemimpin tersebut di Milan.
Apartmen itu didakwa menjadi lokasi Belusconi menyimpan pelacur-pelacur. - Agensi

No comments: