Pages

Monday, April 12, 2010

Kemunculan 70 ribu Pengikut Dajjal Dari Bumi Iran





Banyak hadis-hadis nabi yang menceritakan tentang kedatangan Dajjal di akhir zaman.Antaranya ialah :


1. Sabda Baginda SAW ;
 "Ketahuilah ia (Dajjal) berada di laut Syam atau laut Yaman.. akan datang dari arah timur (lalu menunjukkan dengan tangan baginda).."- Hadis riwayat Muslim.


2. Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW, 
"Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur bernama KHURASAN." – Hadis riwayat al-Tirmizi.


3. Daripada Anas bin Malik r.a, sabda Baginda SAW, 
"Dajjal akan keluar dari kota Yahudi ISFAHAN (Khurasan, IRAN) bersama 70,000 penduduk ISFAHAN". [Fath al-Rabbani Tartib Musnad Ahmad. Ibn Hajar berkata : "Sahih"].


4. Nabi bersabda
 “ Dajjal akan diikuti oleh 70,000 yahudi dari kota Isfahan(Nan),mereka memakai Al-Tayalisah”.Hadis riwayat muslim.

Ibn Kathir berkata, Dajal pada mulanya akan muncul dari ISFAHAN dari sebuah kota Yahudi [al-Nihayah fi al-Fitan wa al-Malahim]. ISFAHAN adalah sebuah bandar terbesar YAHUDI di Iran dan pusat loji nuklear Iran pada masa kini.


Persoalannya kini,bilakah dajjal akan muncul ? adakah agak keterlaluan jika saya katakan dajjal sebenarnya telah lama muncul dan 70,000 pengikutnya telah dizahirkan oleh Allah baru-baru ini,namun ramai yang belum menyedari hakikat ini.
Marilah kita hayati hadis-hadis nabi diatas dan percaya sungguh-sungguh bahawa apa yang dikatakan Rasulullah itu benar-benar akan berlaku! 70 ribu pengikut dajjal akan muncul di Iran dari kalangan penduduk Isfahan(nan) .Mereka memakai Al-Tayalisah.

Mengikut pandangan beberapa ulama ,Al-Tayalisah ialah sejenis pakaian atau jubah kebesaran ulama yahudi.Jubah ini susah ditemui kini kerana dipakai oleh kelompok ahli agama sahaja.Oleh itu saya berpendapat Al-Tayalisah ini mungkin dipakai oleh ulamak Iran yang berfahaman Syiah.


Untuk menyatakan kebenaran kata-kata Rasulullah itu,marilah kita ikuti perkembangan terbaru perang konspirasi Dajjal yang masih berterusan hingga kini.

Pada 28.12.2008,iaitu selepas 1 hari tentera zionis menyerang Palestin ,Ulama syiah,Ayatollah Ali Khomenei mengeluarkan fatwa bahawa sesiapa yang turut serta dalam perang di palestin menentang Israel dan terkonban,akan dikira mati syahid.Oleh itu telah dilaporkan 70,000 warga Iran ,yang majoritinya belia telah mendaftarkan diri secara sukarela untuk berjuang bersama hamas dibumi Palestin hanya dalam masa seminggu.


Walau bagaimanapun ,seminggu selepas itu 
Ayatollah Ali Khomeneimengeluarkan kenyataan yang cukup berbeza dari sebelumnya iaitu penghantaran briged sukarela pejuang jihad ditangguhkan dan tidak perlu buat masa ini kerana kononnya terdapat tanda-tanda Israel/zionis sedang memasang perangkap untuk mengheret Iran dalam kancah perang terbaru.


Anda boleh membaca artikel asal tentang pendaftaran 70 ribu orang warga iran di sini : 
Klik Sini


Apapun pendapat ulamak syiah itu,kebenaran kata-kata Rasulullah sejak 1430 tahun lepas telah terbukti dengan penzahiran 70 ribu warga Iran untuk berjuang itu! Apakah matlamat dan strategi zionis/Israel itu hanya Allah SWT saja yang tahu.


Mungkinkah mereka sekarang sedang menunggu kehadiran sebenar dajjal atau Messiah Dajjal(Mahdi Syiah)untuk diikuti,bukan untuk melawan zionis/Israel tetapi sebaliknya untuk menyerang dan menghapuskan orang islam yang beraliran Ahli-sunnah wal jamaah dan seluruh keturunan dan cucu cicit nabi.Sekarang inipun mereka amat membenci golongan sunni padahal golongan sunni tidaklah begitu membenci dan berdendam dengan mereka.


Perbezaan Sunni dan Syiah umpama langit dan bumi,malah mengikut seorang ulamak Syiah bernama Sayyid Nikmatullah al-Jazairi dalam kitabnya, berkata :
"Sesungguhnya kami tidak akan pernah sepakat dengan AHLI SUNNAH tentang ALLAH, NABI dan IMAM kerana mereka mengatakan: Tuhan kami adalah yang Nabinya Muhammad dan khalifah setelahnya Abu Bakar, dan kami AL-RAFIDHAH tidak beriman pada Tuhan itu dan Nabi-Nya, kerana Tuhan yang Nabi-Nya Muhammad dan khalifah setelahnya adalah Abu Bakar bukanlah TUHAN kami."
[Ruj ukan : Anwar al-Nu’maniyyah, jil.2, m.s: 278, Bab Nur fi Haqiqah al-Anwar ]


Oleh itu,pembunuhan Saddam yang berfahaman Sunni juga mungkin dirancang oleh yahudi-zionis bersama dajjal.Ini adalah kerana Saddam adalah di antara pemimpin islam dunia,yang walaupun dianggap zalim amat tegas memerangi zionis di Palestin.Dajjal yang muncul di Iran inilah juga yang membantu yahudi-zionis mengalahkan Taleban di Afghanistan dan rejim Saddam di Iraq.


Disini saya petik kata-kata beberapa pemimpin utama Iran untuk renungan bersama.
Kata Ali Hashemi Rafsanjani,semasa khutbah jumaat di Universiti Tehran pada 8.2.2002 dahulu berbunyi : " Tentera Iran telah memerangi TALEBAN, dan bekerjasama menjatuhkannya, jika tidak kerana bantuan tentera Iran dalam peperangan TALEBAN, Amerika telah tenggelam di bumi AFGHANISTAN".



Katanya lagi"... seharusnya Amerika mengetahui, jika tidak kerana tentera Iran, Amerika tidak mampu menjatuhkan TALEBAN!"


Sementara pemimpin lain Iran iaitu Muhammad Ali Abtahi ,bekas Naib Presiden Iran kepada Presiden Mohamad Khatami ,pada Ucapan perasmian penutup seminar Teluk : Cabaran Dan Masa Depan di UAE pada 15.1.2004 berkata :

“Jika tidak kerana orang-orang Iran, KABUL dan BAGHDAD tidak akan jatuh
(ke tangan Amerika) dengan mudah!



Sekarang ini pelan jangka panjang yang dirancang oleh zionis sedang berjalan lancar.Segala tipu helah dan gerak catur perang semuanya mengikut arahan Dajjal yang mengambil kira nasihat Iblis,iaitu makhluk yang derhaka kepada Allah sejak zaman nabi Adam hingga kiamat yang panjang umurnya,bijak IQ dan EQnya.


Hanya mereka yang kuat iman dan takwa serta kental semangat perjuangannya mampu mengalahkan mereka.


Oleh itu berhati hatilah dengan Iran dan berwaspada lah dengan aliran syiah yang amat bercanggah dengan fahaman ahli sunnah wal jamaah.


Siapakah Messiah Yahudi atau Dajjal menurut kitab-kitab syiah?Apakah bezanya Imam Mahdi mengikut aliran Sunnah wal jamaah dengan Messiah Yahudi(imam ke-12) golongan syiah?


Untuk pengetahuan kita bersama,sila baca satu artikel menarik oleh saudara 
soudine75 mengenainya di sini :


Saya petik kesimpulan menarik yang dibuat oleh penulis ini dari bahagian akhir tulisannya iaitu :

Cuba anda renungkan ketika blok Syiah sudah lebih 70% menguasai dunia Arab di rantau Timur Tengah, apa perlu Iran dan Syria bekerjasama dengan Amerika di Iraq di atas alasan keselamatan dan keamanan Iraq? bagi berhadapan dengan pejuang Sunnah (AL-QAEDA. Kerjasama itu sebenarnya melanjutkan hubungan mereka disebalik tabir sebelum ini. Penulis tidak hairan kerana bagi yang pro syiah tidak hairan mereka telah menyesatkan al-Qaeda di Iraq hari ini dengan pelbagai tuduhan nista. Cuba kita renungkan dengan penguasaan Syiah di rantau Timur Tengah apa perlu Hizbullah dan Syiria kini berdamai dengan Israel dan Hizbullah menyerahkan mayat dua askar Israel kepada Israel baru-baru ini. Hizbullah yang menang kenapa berdamai pula? Hakikat yang jelas Hizbullah kini minat menumbangkan Lubnan berbanding Palestin. Saya yang sentiasa mengikuti perkembangan sejarah dunia Timur Tengah tidak pernah meminggirkan faktor asas dalam mengkaji tindakan-tindakan mereka... Hakikatnya Syiah lebih mementingkan empayar Parsi berbanding kemerdekaan Palestin dan pembebasan Iraq dan Afghanistan. Dan perlulah diketahui musuh utama mereka ialah Sunnah..

Apa beza Syiah dan Yahudi ? Tiada beza berdasarkan riwayat-riwayat mereka mengenai Mahdi dan Dajjal. Lihatlah persamaan antara keduanya.. Syiah ini berasal dari agama Yahudi malah pengasas Syiah ialan Yahudi Ibn Saba', malah dari segi keturunan kata al-Mas'udi sejarawan Syiah zaman awal bahawa orang-orang Parsi (Syiah Iran, Afghanistan, India) adalah berasal dari anak-anak Ishak bin Ibrahim a.s sementara orang-orang Yahudi ialah anak-anak Israel (Nabi Ya'qub a.s) bin Ishak bin Ibrahim a.s, cukuplah latar belakang sejarah Isfahan dan Hamdan juga Cyrus, Mordechai dan Esther bagi menggambarkan keakraban kaum Parsi dengan Yahudi dalam sejarah mereka yang lampau yang yang dibanggakan oleh pentadbiran Iran hari ini meskipun laungan palsu dan bohong isu Holocoust dan ingin melenyapkan negara Yahudi dari peta dunia.


Sambutan 10 Muharram cara syiah.Adakah ia sama dengan Kavadi?.Apakah amalan ini mengikut Al-Quran,hadis atau sunnah?



Dan inilah pula wajah dan perwatakan 
Ahmadinejad disebalik tabir dan sandiwara Iran :




No comments: