Pages

Thursday, March 26, 2015

Hadiah untuk suami kahwin dua


Riyadh: Seorang lelaki Arab Saudi yang berkahwin satu lagi terkedu melihat kehadiran isteri pertamanya dan menerpa ke arahnya ketika majlis perkahwinan itu berlangsung.
Dia yang menyangka akan diserang wanita itu lebih terkejut apabila isteri pertamanya itu membuka bungkusan hadiah untuknya.
Bungkusan itu mengandung wang berjumlah SR10,000 (RM9,800), iPhone 6 dan sebotol minyak wangi.
Hamdan yang berasal dari Baha, bandar di selatan Saudi berkata, dia terkejut melihat isterinya hadir di majlis itu bersama-sama anak mereka dan memberinya hadiah sempena hari perkahwinannya yang kedua.
“Isteri pertama saya menunjukkan contoh mengenai kasih sayang, kesetiaan dan cinta. Saya bangga dengannya,” kata Hamdan yang dipetik oleh akhbar Al Madina.
Kejadian itu bagaimanapun mencetuskan kemarahan di beberapa media sosial.
Seorang wanita menulis, jika suaminya berkahwin lagi, dia akan menghantar bahan letupan untuk meletup dewan tempat majlis perkahwinan itu berlangsung.
Seorang lagi berkata, jelas Hamdan suami yang teruk dan isterinya begitu gembira dia berkahwin satu lagi kerana dia tidak perlu berurusan dengannya lagi.
“Hadiah yang diberikannya itu menunjukkan dia bahagia kerana terlepas daripada seksaan suaminya,” tulis wanita itu. - Agensi
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/39100#sthash.rDJiKrQ4.dpuf

No comments: