Pages

Friday, January 9, 2015

Telefon pintar RM21,300

Las Vegas: Pengguna yang gemar menayang telefon pintar mereka kini boleh melakukannya dengan produk keluaran Lamborghini yang berharga AS$6,000 (RM21,300), termasuk kos penghantaran.
Tonino Lamborghini Mobile semalam mengumumkan pelancaran peringkat global telefon keluli tahan karat dan kulit itu di Pameran Elektronik Pengguna di Las Vegas.
Walaupun keadaan ekonomi tidak menentu dan kejatuhan harga telefon mudah alih, syarikat berpangkalan di Itali itu berkata, ia mungkin tidak dapat memenuhi permintaan.
“Kemewahan bukan keperluan, tetapi cara untuk lebih menonjol.
“Kami menyediakan teknologi serta kemewahan. Kami tidak mengejar kuantiti,” kata ketua eksekutif Lamborghini Mobile, Bob Hatefi.
Syarikat itu tidak mempunyai kaitan dengan kereta Lamborghini, yang kini dikeluarkan oleh Volkswagen walaupun diasaskan oleh Yonino Lamborghini, anak pereka terkenal automotif, Ferrucio Lamborghini
Telefon pintar itu dijual sebagai peranti tidak berkunci dan boleh mengguna dua kad sim untuk tujuan pelancongan antarabangsa, mempunyai paparan berdefinisi tinggi dengan saiz lima inci, kamera 20 megapiksel dan boleh disambungkan dengan rangkaian mudah alih di seluruh dunia.
Telefon pintar 88 Tauri itu menawarkan tiga warna - hitam, keemasan dan perak dengan kemasan akhir menggunakan kulit berkualiti tinggi dengan pilihan lima warna.
Setiap telefon itu dipasang secara manual dan disertakan dengan nombor kod unik. - AFP
Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 7 January 2015 @ 5:06 AM


HATEFI menunjukkan telefon pintar 88 Tauri di pameran di Las Vegas, semalam.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/22016#sthash.87JQJjzv.dpuf

No comments: