Pages

Friday, October 3, 2014

‘Jemput datang mencuri’


Riyadh: Seorang lelaki yang berang selepas rumahnya berulang kali menjadi sasaran pencuri, meletakkan papan tanda di depan rumah dan mencabar pencuri terbabit mencuri lagi.

“Kepada pencuri yang sentiasa masuk ke rumah ini untuk mencuri. Saya sudah mengenali sebahagian daripada anda.


“Kerana hilang sabar, saya sudah membeli pistol dan mempunyai lesen. Saya tidak akan teragak-agak untuk menggunakannya. Saya pelawa kamu supaya datang dan mencuri lagi. Saya akan pastikan semua pintu dibuka siang dan malam,” menurut tulisan pada papan tanda berkenaan.



Akhbar berbahasa Arab, Al Weam yang melaporkan kejadian berkenaan bagaimanapun tidak mendedahkan nama lelaki terbabit, mahupun alamat rumahnya. - Agensi

Artikel ini disiarkan pada : 2014/10/03

No comments: