Pages

Wednesday, January 22, 2014

Tawar RM430 juta kahwini lesbian


Taikun berpengaruh di Hong Kong, Cecil Chao menawarkan ganjaran HK$1 bilion (RM430 juta) kepada mana-mana lelaki yang berjaya mengahwini anak perempuannya, Gigi Chao yang merupakan seorang lesbian. - AGENSI
HONG KONG 21 Jan. - Taikun berpengaruh di Hong Kong, Cecil Chao menggandakan ganjaran kepada HK$1 bilion (RM430 juta) kepada mana-mana lelaki yang berjaya mengahwini anak perempuannya, Gigi Chao yang merupakan seorang lesbian.
Cecil berkata, Gigi masih bujang walaupun dia mengaku sudah 'berkahwin' dengan teman wanitanya, Sean Eav di Paris pada 2012.
Menerusi wawancara dengan sebuah akhbar perniagaan awal bulan ini, Cecil berkata, walaupun sebelum ini beliau membuat tawaran awal berjumlah HK$500 juta (RM215 juta) pada 2012 dan berjaya menarik lebih 20,000 lelaki untuk mencuba nasib, namun anak perempuannya masih tetap menyukai kaum sejenis.
Cecil bagaimanapun berkata, beliau tidak akan campur tangan dalam kehidupan peribadi anak perempuannya.
"Saya hanya mengharapkan agar dia menjalani alam perkahwinan dengan baik dan mempunyai cahaya mata bagi mewarisi perniagaan saya," kata Cecil.
Beliau juga percaya corak pemikiran Gigi akan berubah satu ketika nanti kerana anak perempuan itu baru berusia 33 tahun.
Menurut Cecil, Gigi pernah memberitahunya sebelum ini bahawa dia masih belum menemui lelaki yang sesuai. - AGENSI


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Luar_Negara/20140122/lu_11/Tawar-RM430-juta-kahwini-lesbian#ixzz2r4hYWLbE
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments: