Pages

Saturday, June 12, 2010

Mesyuarat Bilderberg 2010: Perang Mungkin Dicetuskan



oleh Ibnuyaacob

bilderberg2010
6 Jun 2010, dikala dunia disibukkan dengan kekejaman IDF menyerang kapal misi bantuan kemanusian di Palestin maka berakhirlah mesyuarat agen-agen Illuminati dari seluruh dunia yang dipimpin oleh kumpulan Yahudi bernama Bilderberg.
Ketegangan di Gaza dengan serangan komando-komando Dajjal juga setidak-tidaknya boleh mengalih tumpuan para pemerhati kepada agenda mesyuarat Bilderberg yang berlangsung di Sepanyol. Kemungkinan serangan itu juga dirancang dan pihak Israel sendiri sudah maklum bahawa jika serangan dilakukan dunia akan marah.
Israel kemungkinan memerlukan ‘kemarahan’ masyarakat dunia ini bagi mengalih tumpuan masyarakat dari melihat perkembangan mesyuarat Bilderberg 2010.
Menurut beberapa orang penyiasat konspirasi barat seperti Jim Tucker danDaniel Estulin, mereka membuat kesimpulan bahawa perang propaganda bakal dicetuskan melalui keputusan mesyuarat ini. Perang ini diyakini akan melibatkan Iran dan beberapa negara Timur Tengah.
estulin-tucker
(Kiri) Daniel Estulin (kanan) Jim Tucker
Agenda Peperangan Dalam Mesyuarat
Menurut Tucker lagi, informer beliau yang berada di dalam mesyuarat tersebut memberitahu bahawa undian dijalankan terhadap kemungkinan sama ada perlu atau tidak Amerika menyerang Iran. Di dalam pungutan undian itu hampir 100 peratus ahli mesyuarat tidak menyokong.
Namun, bagi agen-agen veteran Illuminati seperti Zbigneiw Brzeziski mereka amat menyokong penuh usaha tersebut. Malah Brzeziski juga sebelum ini telah pun mewar-warkan perlunya ‘peperangan’ di dalam beberapa ucapan beliau di majlis makan malam Council on Foreign Relation (CFR).
(Video) Brezeziski ketika memberika ucapan dalam perjumpaan CFR.
Di dalam menyebarkan benih-benih perang itu, Brzeziski menggunakan istilah “global political awakening” bagi membangkitkan sokongan ahli-ahli yang hadir.
Kehadiran Mesyuarat Yang Mencurigakan
Di dalam mesyuarat kali ini, Jim Tucker melaporkan ramai orang-orang penting politik dunia tidak hadir atau mungkin tidak dijemput. Menurutnya ketidakhadiran mereka kemungkinan kerana khuatir akan ajukan soalan-soalan dari para media antarabangsa yang sedia menunggu di luar hotel.
Menurut Tucker lagi, mereka ini juga mungkin bimbang jika wartawan bertanyakan soalan ini;
“What are you doing with these monsters?”
Selain itu, didapati juga billionaire komputer, Bill Gates hadir dalam mesyuarat kali ini. Ramai tidak dapat memastikan agenda sebenar dijemput Bill Gates di dalam mesyuarat Bilderberg yang lebih berfokus terhadap dasar ekonomi dan polisi luar negara. Pada pandangan kami, Bill Gates akan berperanan melalui syarikatnya dalam membentuk sistem khusus yang bakal digunakan dalam perang yang dirancang pada masa depan.
Tiada Wakil Asia Tenggara Dalam Mesyuarat
Apa yang meyakinkan tentang Bilderberg bakal mencetuskan peperangan ialah tiadanya wakil dari Asia Tenggara yang dijemput menyertai mesyuarat ini.
Jika ada wakil Asia Tenggara di dalam mesyuarat tersebut maka salah satu agenda mesyuarat Bilderberg sudah dapat dikenal pasti akan membincangkan berkaitan pembinaan ekonomi dan politik. Tiadanya wakil Asia Tenggara maka agenda tersebut diyakini tidak dibincangkan.
Individu-individu Asia Tenggara yang diharapkan menyertai mesyuarat ini juga tidak dijemput seperti Tun Mahathir Mohamad, Lee Kuan Yew dan Sultan Hasanul Bolkiah. Ketiga-tiga mereka pernah dijemput dalam mesyuarat Bilderberg pada 3 - 6 Jun 1999 di Sintra, Portugal. Ketiadaan tiga gergasi Asia Tenggara juga menunjukkan arahan Bilderberg dalam mesyuarat 1999 sedang dilaksanakan di negara masing-masing.
Maklumat Mesyuarat
Tarikh : 3 - 6 Jun 2010
Tempat : Hotel Dolces, Sitges, Sepanyol
Kehadiran : 124 orang termasuk 2 orang wartawan majalah Economist.
Pengerusi Mesyuarat : Etienne Davignon (Vice Chairman, Sues-Tractebel)

No comments: