Pages

Wednesday, November 18, 2015

Objek asing bentuk segi tiga didakwa UFO


17 NOVEMBER 2015
UFO

UFO Sedutan rakaman yang dimuatnaik oleh Lou

PENAMPAKAN objek asing berbentuk segi tiga di langit malam di Melbourne, Australia menarik beribu-ribu perhatian pelayar termasuk pemburu UFO (unidentified flying object).

Melalui sebuah video yang dimuatnaik UFO Lou di YouTube 13 November lepas, UFO berkenaan didakwa sebuah 'struktur mega' (mega structure) yang muncul hanya untuk beberapa saat dan hilang tidak berapa lama kemudian.

"Objek kelihatan statik, muncul selama beberapa minit kemudian hilang. Sangat besar. Saya menggunakan lensa 50mm," kata Lou.

Menurut Dailymail, Lou sentiasa meninggalkan kameranya untuk merakam keadaan langit pada waktu malam dan akan melihat rakaman keesokan harinya.

Majoriti pelayar meluahkan rasa kagum dan menyifatkan rakaman oleh Lou sebagai 'epik' dan unik, selain memberi semangat kepada pemburu-pemburu UFO.

"Ini rakaman yang sangat hebat. Terima kasih atas kerja keras anda dan orang seperti anda mungkin akan berjaya pada masa hadapan," kata Mark.

Oktober lepas, teleskop angkasa Kepler milik Pentadbiran Aeronautik dan Angkasa Negara Amerika Syarikat (NASA) telah merakam gejala pantulan cahaya yang ganjil.

Gejala pantulan cahaya yang tidak konsisten telah menyebabkan teori struktur mega mahluk asing menjadi perbualan hangat.

No comments: