Pages

Tuesday, June 2, 2015

Gaun pengantin tema 'Puteri Disney' cetus sensasi


KOLEKSI terbaru gaun pengantin rekaan syarikat Alfred Angelo diinspirasikan daripada watak dongeng termasuk Puteri Elsa dari kisah Frozen. - AGENSI


FLORIDA – Sebuah syarikat pengantin di Amerika Syarikat (ASS) baru-baru ini melancarkan koleksi terbaru gaun pengantin yang diinspirasi daripada watak heroin dalam filem animasi terbitan Walt Disney.

GAUN pengantin ini diilhamkan daripada watak Cinderella.- AGENSI


Syarikat tersebut, Alfred Angelo memperkenalkan koleksi Disney Fairy Tale Weddings 2015 dengan busana yang diilhamkan daripada sembilan karektor puteri kisah dongeng termasuk gaun Puteri Elsa dalam animasi muzikal, Frozen.
Jenama baru tersebut bertujuan memberi peluang kepada pengantin yang mahu kelihatan seperti watak fantasi kegemaran mereka tanpa perlu memakai sesuatu rekaan yang diambil secara terus daripada filem animasi.

GAUN hijau ini diilhamkan daripada kisah Little Mermaid dan telah direka seakan seekor ikan duyung.- AGENSI


Antara gaun yang dijangka popular termasuk gaun Aurora, Belle, Jasmine dan Tiana masing-masing daripada filem Sleeping Beauty, Beauty and the Beast serta Aladdin.
Koleksi itu mencetus sensasi di media sosial dengan ramai peminat Disney memuji dan memilih gaun kesukaan mereka di laman Twitter dan Instagram.
"Saya suka semua watak Disney dan pakaian ini sesuai untuk saya. Saya lebih gemarkan gaun Cinderella," ujar seorang pengguna internet.
- AGENSI


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2015&dt=0601&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_01.htm#ixzz3bqpBG1N8 
Hakcipta terpelihara 

No comments: