Pages

Monday, December 29, 2014

Kapak isteri sebelum Krismas

Lancaster: Seorang lelaki mengapak isterinya hingga mati sehari sebelum Krismas dan membawa anak mereka ke rumah ibu bapanya untuk menyambut perayaan itu sebelum mengaku kepada polis mengenai perbuatannya sehari kemudian.


Dustin Lee Klopp, 36, dilaporkan menumbuk muka isterinya Stephanie Kilhefner, kemudian mengguna kapak untuk mengelar leher mangsa sebelum membelah kepalanya selepas mereka bertengkar.
Pendawa raya daerah Lancaster Craig Stedman berkata, kedua-dua anak mereka yang berusia lima dan dua tahun tidak melihat kejadian itu.
Stedman bagaimanapun, enggan menjelaskan punca perbalahan Klopp dan Stephanie.
Menurut polis Pennsylvania, Klopp cuba membersihkan lumuran darah di rumahnya. Dia juga memindahkan mayat mangsa ke sebuah pondok dan memasukkannya ke dalam beg.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.
Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 29 Disember 2014 @ 9:25 AM




KLOPP dan Stephanie pada hari perkahwinan mereka.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/19821#sthash.0iH6LOyP.dpuf

4 comments:

Lebai Roger said...

Di hawaii lain pula ceritanya............Isteri mengapak suaminya dengan Melarikan Pesawat kerajaan malaysia, kerana si isteri mahu pergi shoping sebelum krismas. Manakala sisuami dipaksa pulang oleh Boss boss nya.Bagaimana pong dilaporkan suaminya selamat sampai dikelantan tanpa mandi dan tidur. Keadaan suami amat lah menyedihkan...........pihak hospital dapati beliau tiada telor lagi!

Anonymous said...

hihihihi........Setuju

Anonymous said...

Hahahahaha

Anonymous said...

Kelakau laaa.tambah ayat sikit.tak balik rumah lagi.berak pong belum lagi