Pages

Wednesday, October 15, 2014

Ribuan lelaki tawar kahwin ‘janda malang’

KENYATAAN yang dimuat naik wanita berkenaan di akaun Twitternya. 
Riyadh: Ribuan lelaki dari pelbagai negara menyuarakan kesediaan berkahwin dengan seorang ahli perniagaan wanita Arab Saudi.
Wanita berkenaan sebelum ini menyuarakan keinginannya mendirikan rumah tangga menerusi laman Twitter.
"Saya wanita yang sudah bercerai dan tidak mempunyai anak. Saya mencari seorang lelaki yang bersedia mencintai saya. Saya memiliki harta melebihi SR100 juta (RM85 juta) yang diwarisi daripada arwah bapa saya. Semoga Allah merahmati rohnya.
"Saya juga mempunyai syarikat yang saya urus sendiri. Saya mahu seorang suami yang menyayangi saya dan saya bersedia mentaatinya. Saya berusia 39 tahun. Saya hanya inginkan anak," kata wanita yang menamakan dirinya 'Noora, Janda Malang.'
Noora berkata, dia amat serius dalam memilih suami dan lelaki itu hanya perlu menerima syarat ditetapkannya, lapor akhbar Okaz, semalam.
Mereka yang memberikan reaksi terdiri daripada lelaki pelbagai peringkat usia dan latar belakang pelajaran.
Selain mereka yang bermimpi menjadi kaya, beberapa intelektual juga menyuarakan kesediaan mengahwini janda kaya itu.
Komen yang dibuat menerusi laman sosial itu berbeza, termasuk daripada mereka yang berkata, tawaran itu palsu semata-mata dan menggesa orang ramai tidak mempercayainya. - Agensi
Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 14 Oktober 2014 @ 12:53 AM
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/1572#sthash.o0uwEXsb.dpuf

1 comment:

Maling said...

jgn nanti kawin takdapat, kaya tk dapat, duit sendiri yg solamat disapu mat negro menyamar wanita arab ini.

kalau dia nk kawin dia tk perlu iklan meluas. dia boleh pinang mana2 lelaki yg di kenali dan dia suka di sekitar dia.

kalau iklan meluas ni , sindiket nk mengenakan org la tu.

helo, ini akhirzaman.. ingat sikit.