Pages

Friday, February 21, 2014

Taasub jadi Barbie


“Saya hanya mahu jadi seperti Barbie sebenar yang tidak mempunyai akal fikiran. Kalau boleh, saya tak suka menjadi manusia, saya mahu menjadi plastik secara keseluruhan,” kata Blondie Bennett, 38.

Blondie membuat lima pembedahan untuk membesarkan payudara dan beberapa prosedur lain dalam mencapai matlamatnya.
Kini, dia menjalani sesi terapi hipnosis dua hingga tiga kali seminggu untuk menjadikan dirinya dungu dan katanya tindakan itu berhasil.

“Selepas 20 sesi, saya mula rasa pening dan sering keliru sepanjang masa,” katanya Dia memberitahu Barcroft TV walaupun dia menyukai rupanya kini, ramai orang tidak dapat menerima perubahannya termasuk rakan dan keluarga.

“Barbie” yang menganggur itu mendapat “tajaan” sewa rumah dari seseorang yang dikenalinya dalam Internet sebagai pertukaran kepada gambar seksinya dengan pakaian ala Barbie.
Foto
BLONDIE tidak suka jadi manusia.
“Orang ramai boleh kata apa saja tetapi inilah saya. Saya mahu transformasi secara menyeluruh, luaran dan dalaman,” katanya. - AFP
Artikel ini disiarkan pada : 2014/02/21

No comments: